کفش‌های ترند شده بهار ۲۰۲۱

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترند در صنعت مد به معنای افزایش یافتن و فراگیر شدن است. در این مطلب می‌توانید با دنیای مد و فشن بهترین کفش را برای خودتان انتخاب کنید.
ترند کفش

خیلی از آیتم‌های کفش، از ترند پاییز و زمستان به بهار و تابستان راه پیدا‌ کرده‌اند. کفش‌های زنجیری و پاشنه‌های گربه‌ای. اما یک سری کفش‌ها هستند که به جهت کاربرد و سادگی، در ترند کفش بهار ۲۰۲۱ ماندگاری بیشتری تاکنون داشته‌اند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

ترند کفش بهار ۲۰۲۱

۱. Stretchy Ballet Flats

مدل کفش ۱۴۰۰

کفش‌های کلاسیک تخت (Ballet Flats)، هرگز ازچرخه‌ مد خارج نمی‌شوند. اما گزینه‌ای به آن اضافه شده  که این کفش را منحصر به فرد‌ و سازگارتر کرده است. خاصیت انعطاف‌پذیری (Stretchy)، آنها را به سبکِ جدیدی از Stretchy Ballet Flats تبدیل کرده است.

راحتی و تطبیق‌پذیری با هر مدل از فرم پا و پنجه، از ویژگیِ اساسی این بخشِ جدید در کفش است. در ترند ۲۰۲۱، می‌توانید تنوعِ رنگی متفاوتی از یک کفشِ تخت داشته باشید.

۲. Clogs

مدل کفش سال ۱۴۰۰

کفش‌های چوبی (Clogs) از آیتم‌های جدائی‌ناپذیر ترند ۲۰۲۱ هستند. دوست‌داران استایل بوهو، این خبر خوب هم برای شما.

امسال خیلی بیشتر از سال‌های قبل از این کفش‌ها در استایل خود استفاده کنید. معمولا کفش‌های Clogs بخاطر پاشنه‌هایِ چوبی خود بسیار سبک‌اند. پس با آنها، راحتی در یک کفشِ پاشنه‌دار را تجربه خواهید کرد. کفش‌های سنتی‌ای که، در گذشته در رقص‌های مختلف از آن استفاده می‌شد، اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که این کفش‌ها بخشِ اصلی ترندِ کفشِ بهار  ۲۰۲۱ به شمار آیند.

۳. Strapy sandals

مدل کفش

خانه‌نشینی و معاشرت‌های خانگی کار خودش را کرد. صندل‌هایِ تختِ بنددار (strapy Sandals) جایگزین صندل‌هایِ پاشنه‌بلند شدند. این صندل‌ها بصورت Unisex shoes در میان همگان، محبوبیت همیشگی خود را داشته است.

بخشی که در ترند کفش ۲۰۲۱، صندل‌های تختِ را تحت تاثیر خود قرار داده بند‌های آن است. این صندل‌ها در مدل‌های مختلف بصورت، Topstitched Straps، hook and loop straps ارائه شدند.

۴. Platform Shoes

ترند توییتر امروز

با ورود به بهار ۲۰۲۱ متوجه می‌شوید که فرم‌های صاف دچار جهش و چالش شده‌اند. کفش‌هایِ سکویی (Platform Shoes)، یک بخش هیجان‌انگیزِ ترند کفش بهار ۲۰۲۱ است. اگر بخواهیم با یک دید همه جانبه اظهار نظر کنیم، در ترند ۲۰۲۱ کفش‌ها به صورتِ تخت دسته‌بندی شده‌اند.

کفشِ تختِ ساده- کفشِ تختِ سکویی. برای کسانی که به کفش‌های تختِ بدون پاشنه هیچ علاقه‌ای ندارند، کفش‌های Platforms بهترین انتخاب‌اند. بارزترین ویژگی آنان، پاشنه‌های صاف اما مرتفع. در بخش متریال هم هیچ محدودیتی وجود ندارد. فقط پاشنه‌ها بلند باشد، کافی است که یک استایلِ جذاب را برای خودتان داشته باشید.

۵. Chain shoes

مجله دلتا

وفرهای زنجیردار را یادتان هست؟ یا صندل‌های بنددار زنجیری؟ مهم‌ترین اکسسوری ترند کفش و کیف سال ۲۰۲۱ زنجیر‌ها است. این کفش‌ها با کیف‌های زنجیری، یکی از پرکاربردترین گزینه‌های ترندی ۲۰۲۱ بشمار می‌آیند. اگر دنبال یک راهکار برای خاص شدن استایل خود می‌گردید، امسال کفش‌های زنجیری را فراموش نکنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر همه چیز درمورد کفش‌ جلو باز را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

    👌👌👌👌👌👍👍👍👍👍

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…