شیک‌ترین تابلوهای تزئینی برای دکور خانه شما

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از بهترین روش‌ها برای این که بتوانید به سبک شخصی خود در دکوراسیون خانه برسید، به‌کار بردن مجموعه‌ای از تصاویر و یا آثار هنری است.
مدل‌ های تابلوی دیواری فانتزی

تابلو از انواع وسایل تزئینی شیک و بی‌نظیر برای دکور خانه است. شما می‌توانید برای تزئین دیوار قسمت‌های مختلف منزل خود از آن استفاده کنید. انواع مختلفی از تابلوها وجود دارد. انتخاب هر یک از آن‌ها به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون منزل شما بستگی دارد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل‌ های تابلوی دیواری فانتزی می‌پردازیم.

مدل تابلوی دیواری فانتزی با طرح‌های لاکچری و خاص

تابلوها در انواع طرح‌های مختلف موجود می‌باشند. اگر سبک دکوراسیون داخلی منزل شما کلاسیک است بهتر است تابلوها با طرح‌های کلاسیک نظیر؛ منظره، گل و … را انتخاب کنید. تابلوی دیواری فانتزی از انواع مدل‌های زیبا و جدید است. این طرح تابلو برای منازل با دکوراسیون داخلی مدرن، انتخابی مناسب و ایده‌آل محسوب می‌شود.

تابلوی دیواری فانتزی

ابعاد تابلوی فانتزی

علاوه بر طرح و رنگ‌های به کار برده شده در طراحی تابلو بهتر است به ابعاد آن نیز توجه داشته باشید. تابلوهای دیواری بزرگ برای نصب در فضاهای بزرگ انتخابی مناسب و ایده‌آل محسوب می‌شوند. تابلوهای دیواری کوچک برای نصب در فضاها با متراژ کوچک طراحی شده‌اند.

تابلوی دیواری در دکوراسیون

مکان نصب تابلوی فانتزی

اگر شما تمایل دارید مدل‌ های تابلوی دیواری فانتزی را در سالن پذیرایی خود نصب کنید، بهترین مکان برای نصب تابلو، بالای مبلمان است. مبلمان جایی هستند که اعضای خانواده و مهمان‌ها بیشتر وقت خود را در آن‌جا سپری می‌کنند. بنابراین تابلوها در این قسمت بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرند.

مکان نصب تابلوی فانتزی

بهترین مکان برای نصب تابلوی دیواری در اتاق خواب قسمت بالایی تخت خواب است. شما می‌توانید انواع مدل تابلوهای چند تکه و یک تکه را در بالای تخت خواب نصب کنید. در این صورت فضایی بی‌نظیر را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود ایجاد می‌کنید.

طرح‌های تابلوی فانتزی

اگر تمایل دارید طرح تابلوی تزئینی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و باعث مدرن‌تر به نظر رسیدن فضای داخلی منزل شما شود، بهتر است تابلوهای فانتزی با طرح‌های معنی‌دار نظیر گل و شعر و … را انتخاب نمایید.

طرح‌های تابلوی دیواری

توجه داشته باشید که برای هر قسمت از منزل باید تابلو با طرحی مناسب را انتخاب کنید. از تابلوهایی که برای اتاق خواب طراحی شده‌اند، در فضای داخلی سالن پذیرایی استفاده نکنید زیرا دکوراسیون داخلی پذیرایی و تزئین دیوارها نامطلوب به نظر می‌رسد.

هماهنگی تابلوی فانتزی در دکوراسیون

طرح تابلو را بهتر است با سایر وسایل موجود در دکوراسیون داخلی هماهنگ کنید. در صورت تمایل می‌توانید با طراحی نورپردازی زیبا و کاربردی در اطراف تابلو دیواری زیبایی آن را افزایش دهید. در این صورت تزئین خاص و متفاوتی را روی دیوار منزل خود بوجود می‌آورید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ایده‌های جذاب برای دیوار پشت تلویزیون را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۰۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…