هر برندی ترند کیف سال ۲۰۲۱ نیست

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این آبنبات رنگی‌های کوچک و بزرگ را، در فصل پاییز ۲۰۲۱ وارد کمد لباس‌تان کنید. کمی تنوع و رنگ بین آن همه تیرگی و خنثی بودن بد نیست.
ترند کیف

در ترند کیف سال ۲۰۲۱ ، عملکردی بودن از آیتم‌های مهم آن است. بنابراین تنها برند بودن کیف دلیل بر ترند شدن آن نیست. پس در طرح کیف‌های پاییز ۲۰۲۱ با برخی جنبه‌های مختلف و ساده‌ از طراحی روبه‌رو هستیم. با مجله دلتا همراه باشید.

  • کیف رنگی بخرید

در کیف‌ها فرقی نمی‌کند کیف‌‌دستی باشد یا کیفِ رودوشی، هر رنگِ آن یک شروع تازه از فصل پاییز است. اگر پیش از این، جسارت استفاده از کیف‌های رنگی را نداشتید، امسال خط قرمزها را رها کنید.

1 1 5 800x491 1 هر برندی ترند کیف سال 2021 نیست

  • سبک فروشگاهی مد شده 

این‌ روزها بیشترین جایی که با آن در رفت‌ و ‌آمد هستیم، فروشگاه‌‌هاست. پس بعید نیست ترند کیف سال ۲۰۲۱ بافت‌دار هم باشد. کیف‌هایی شبکه‌ای، از چرم گرفته تا نخ‌های ابریشم طنابی.

این کیف دستی یکی از مواردی است که هرچه بیش‌تر به انتهای تابستان ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم، کمبودش را حس خواهیم کرد. اگر بدنبال یک ترند کیف سبک و جادار هستید، کیف Market Totes انتخاب هوشمندانه‌ایست.

کیف‌های ترند شده سال 2021

  • کیف بزرگ

شما هم همیشه وسایل زیادی دارید؟ مشکل کمبود فضا در کیف از معضلات همیشگی‌تان است؟ نگران نباشید امسال سالِ شماست. کیف‌های سایز بزرگ به طرز عجیبی وارد چرخه‌ مد ترند کیف سال ۲۰۲۱ شدند.

هر قدر در سال‌های قبل نسبت به این کیف‌ها کم لطفی می‌شد، در فصل پاییز امسال جبران شد. قرار است Oversized Bags در ترند ۲۰۲۱ سلطنت کند. پس دیگر نگران حجم زیاد وسایل خود برای حمل کردن نباشید.

انواع کیف زنانه

  • کیف زنجیر دار

زنجیر گزینه‌ای است که از ترند کیف سال ۲۰۲۱ پاییز و زمستان مجددا به پاییز راه پیدا کرده است. کیف‌های زنجیری (ChainBags) در مدل کیف‌های کوچک دستی و کیف‌های رودوشی، بسیار پرکاربرد است.

خوب است بدانید در ترند ۲۰۲۱ کفش‌های زنجیری زیادی هم نیز خواهیم داشت.

پس دست به کار شوید. ترند کیف سال ۲۰۲۱ زنجیری را فراموش نکنید. این آیتم می‌تواند استایلِ کلاسیکِ شما را با رنگ و لعاب بیشتری به نمایش بگذارد. پس داشتن یک کیف زنجیری از الزامات کمد پاییز ۲۰۲۱ است.

مجله دلتا

  • کیف کوچک انتخاب کنید

کیف‌های کوچک ( Mini Bags) هم ماندگار شدند! صادقانه بگویم فکر نمی‌کردم Mini Bags تا این اندازه محبوب باشد. اما در ترند ۲۰۲۱ کار خودشان را کردند.

این کیف‌ها در مدل‌های مختلف در پاییز و تابستان امسال با متریال‌های متنوع ارائه شدند. بخشِ اصلی ترند کیف سال ۲۰۲۱ تقابل میان Mini bag با Oversized Bag است. اما آیتم جالبی که در ترند سال و کفش پاییز و تابستانِ ۲۰۲۱ وارد چرخه مد شد، buttle bags است. امسال قرار است با جنبه‌های جدیدی از Mini Bags روبه‌رو شویم.

پیشنهاد مطالعه: مطمئنم مطلب سوپر مدل ها چطور آرایش می کنند برایتان جذاب خواهد بود.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۲۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۶:۴۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…