کدام فرش مناسب اتاق خواب شماست؟

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای انتخاب و خرید قالیچه اتاق خواب باید نکات فراوانی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید دکوراسیون زیبایی را برای اتاق خواب خود بوجود آورید.
فرش مناسب اتاق خواب

یکی از سخت‌ترین و در عین حال لذت بخش‌ترین کارها، انتخاب فرش و قالیچه اتاق خواب است. به دلیل جای‌گیری تخت خواب در اتاق، بسیاری از افراد، قالیچه را انتخاب می‌کنند. طرح‌های مدرن و فانتزی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای قالیچه اتاق خواب باشد. در این مطلب از مجله دلتا به نکاتی برای انتخاب فرش مناسب اتاق خواب پرداخته می‌شود.

طرح قالیچه اتاق خواب

انتخاب طرح قالیچه بسیار سلیقه‌ای است و به نظر افراد بستگی دارد. اما می‌توان گفت که طرح‌های ساده و فانتزی بهترین انتخاب برای طرح قالیچه است. طرح‌های ملایم می‌تواند آرامش را به اتاق خواب شما بیاورد. انتخاب طرح قالیچه به دکوراسیون اتاق شما که سنتی، مدرن، کلاسیک و … باشد، نیز بستگی دارد.

طرح قالیچه اتاق خواب

رنگ قالیچه اتاق خواب

رنگ قالیچه از مهم‌ترین موارد دقت برای افراد است. در ابتدا باید بیان کنیم که رنگ قالیچه باید با رنگ دیگر وسایل هماهنگی داشته باشد. رنگ‌های روشن می‌تواند انتخاب درستی برای اتاق خواب شما باشد. زیرا در اتاق خواب نه غذایی خورده می‌شود و نه درب ورودی خانه است که احتمال کثیف شدنش زیاد باشد. رنگ‌های جیغ و تند نیز می‌تواند به شما هیجان بدهد. در نتیجه انتخاب رنگ نیز کاملا سلیقه‌ای است.

رنگ قالیچه اتاق خواب

جنس قالیچه اتاق خواب

یکی از بهترین اتاق‌های هر خانه‌ای، اتاق خواب آن است. در نتیجه باید بهترین اجناس را نیز برای آن تهیه کنید. برای اتاق خواب بهتر است قالیچه‌ای با کیفیت بالا و طول عمر زیاد انتخاب کنید. زیرا به دلیل زمان زیادی که در آن اتاق می‌گذرانید، لازم است که از بودن در آنجا لذت ببرید.

جنس قالیچه اتاق خواب

چیدمان قالیچه اتاق خواب

یکی از مهم‌ترین مسائل در انتخاب فرش مناسب اتاق خواب مبنی بر نحوه چیدمان قالیچه است. چیدمان قالیچه می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد که مهم‌ترین و پرطرفدارترین آن‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم.

نکات بیشتر در مورد فرش اتاق خواب را در مطلب انتخاب فرش مناسب برای اتاق خواب را بخوانید.

پهن کردن قالیچه در تمام اتاق خواب

بسیاری از افراد علاقه دارند که تمام اتاق را با فرش و قالیچه بپوشانند. این ایده برای اتاق خواب‌های کوچک مناسب است. قالیچه اتاق خواب کوچک برای زیبایی بیشتر حداقل باید ۱۳ سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد. این کار برای اتاق خواب‌هایی مناسب است که کفپوش زیبا و مناسبی ندارند.

چیدمان قالیچه اتاق خواب

پهن کردن فرش زیر تخت خواب

یکی از رایج‌ترین نحوه چیدمان فرش و قالیچه در اتاق خواب، پهن کردن آن زیر تخت خواب است. در این چیدمان، فرش کاملا زیر تخت خواب قرار می‌گیرد و حدود ۳۰ سانتی متر از اطراف تخت خواب دیده می‌شود.

فرش مناسب اتاق خواب

پهن کردن فرش در اطراف تخت خواب

اگر کفپوش اتاق خواب زیبا و شیک باشد و شما دوست نداشته باشید روی آن را با قالیچه بزرگ بپوشانید، می‌توانید از قالیچه‌های کوچک برای اطراف تخت خواب استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با روش‌های ساده خانه خود را روشن کنید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۷:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…