وقت ست کردن جوراب شلواری رسیده!

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جوراب شلواری‌ها بهترین گزینه برای تکمیل کردن یک تیپ عالی هستند. آن‌ها ساده، راحت و زیبا هستند و کاری می‌کنند که بقیه اجزای تیپتان با هم هماهنگ شوند.
جوراب شلواری زنانه

پوشیدن جوراب شلواری، به سادگی کمک می‌کند که تیپ کلی خود را متناسب کنید. می‌توانید بدون زحمت از آن‌ها، تقریباً در همه تیپ‌هایتان استفاده کنید. از ظاهر رسمی گرفته تا ظاهر روزمره و راحت. استفاده از جوراب شلواری زنانه برای فاصله تغییر فصول عالی است، زیرا تا وقتی که هوا سرد است پاهای شما را گرم نگه می‌دارد، اما در ساعات گرم‌تر روز باعث آزار شما نمی‌شود. با مجله دلتا همراه باشید.

۱. طرح دار‌ها

اگر انتخاب شما یک جوراب شلواری ساده تک رنگ روشن است، بهتر است یک تکه دیگر از لباس‌های انتخابی‌تان با جوراب شلواری‌تان هم رنگ باشد یا از این رنگ در الگوهای بقیه لباس‌هایتان استفاده شده باشد. وقتی می‌خواهید جوراب شلواری زنانه طرح دار بپوشید، باید بقیه لباس‌هایتان را جوری انتخاب کنید که در مرکز توجه قرار گیرند.

بهتر است بقیه لباس‌هایتان نسبتاً ساده و خنثی باشند. از کنار هم قرار دادن لباس‌های مختلف با رنگ‌های ساده و متفاوت در کنار هم اجتناب کنید.

جوراب شلواری مجلسی

۲. تیپ سایز بزرگ

بهترین راه حل برای همراهی با لباس‌های گشاد، استفاده از جوراب شلواری است. می‌توانید یک جوراب شلواری مناسب را با یک تی‌شرت گشاد و بلند و بوت‌های تا ساق پا همراه کنید. استفاده از جوراب شلواری، باعث می‌شود که قدبلندتر، ظریف‌تر و متناسب‌تر به نظر برسید و فرم پاهای شما زیباتر جلوه کند.

جوراب شلواری

۳. حرفه‌ای باشید

جوراب شلواری، به راحتی به ظاهر مجلسی‌تان در مهمانی‌ها اضافه می‌شود. تنها نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید آن است که تعادل را در ظاهر کلی‌تان حفظ کنید. همه لباس‌هایتان تنگ نباشند.

بهترین روش برای ایجاد تعادل با جوراب شلواری، همراه کردن آن‌ها با یک دامن کوتاه چسبان و یک بلوز آستین‌دار نسبتاً گشاد است. می‌توانید از یک پیراهن تنگ همراه با یک ژاکت نسبتاً گشاد استفاده کنید. برای کفش، می‌توانید همراه با آن هر کفشی که دوست دارید بپوشید.

اکسسوری چیست

۴. استفاده از بافت‌های مختلف

جوراب شلواری‌ها در الگوها و بافت‌های بسیار متنوع و متفاوتی در دسترس هستند. جوراب شلواری‌های بافت‌دار علاوه براینکه ظرافت ظاهر شما را حفظ می‌کنند، به شما ظاهری منحصر به فرد می‌دهند.

برای آن که ظاهر نهایی‌تان ظریف‌تر باشد، می‌توانید جوراب شلواری‌های بافت‌دار را زیر شلوارهای جین پاره بپوشید تا تنها قسمت کوچکی از طرح آن‌ها در معرض دید باشد

۵. شلوارک بپوشید

اگر می‌خواهید ظاهری مدرن و شیک داشته باشید، می‌توانید ترکیب جوراب شلواری و شلوارک را امتحان کنید. ترکیب یک شلوارک فاق بلند با پاچه‌های تا خورده را با یک جوراب شلواری مشکی ساده و یک بوت بلند امتحان کنید. معمولاً شلوارک‌های با رنگ‌های روشن‌تر همخوانی بیشتری با جوراب شلواری‌های مشکی دارند.

مجله دلتا

۶. تیپ تک رنگ

می‌توانید با انتخاب یک جوراب شلواری، یک جفت کفش مناسب و یک کیف، یک ظاهر تک رنگ جذاب ایجاد کنید. پوشیدن جوراب شلواری مشکی با کفش‌های سیاه رنگ (بخصوص کفش پاشنه‌دار) باعث می‌شود که پاهایتان ظریف‌تر و کشیده‌تر به نظر برسند.

جوراب شلواری زنانه توری

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب جذابیت دو چندان با اکسسوری‌های زنانه را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۰:۲۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۷:۱۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…