ترسناک‌ترین مکان‌های جهان را بشناسید!

4
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترسناک‌ترین مکان‌های دنیا که ترس را در وجود شما می‌اندازد را در این مطلب می‌خوانید؛ مکان‌هایی که هر یک، داستان شگفت‌انگیز و اسرارآمیزی دارند.
مکان های گردشگری وحشتناک

آیا هیجان زندگی خود را از دست داده و احساس می‌کنید به یک ماجراجویی نفس‌گیر نیاز دارید؟ ممکن است در این مطلب از دلتامگ چیزی پیدا کنید که شما را راضی و همزمان شما را وحشت زده کند! در این مطلب مکان های گردشگری وحشتناک و مرموزی را به شما معرفی می‌کنیم که هیچ کس جرات نزدیک شدن به آن‌ها را ندارد.

مکان های گردشگری وحشتناک

مکان‌های مرموز و ترسناک زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که گردشگران معمولی جرئت رفتن به آنجا را ندارند؛ اما همین مکان‌ها بهشتی برای ماجراجویان و شکارچیان ارواح است! در ادامه به معرفی چند مورد از این جاهای ترسناک و مرموز خواهیم پرداخت.

جزیره عروسک‌ها در مکزیک

طبق یک افسانه محلی دختربچه‌ای در اطراف این مکان غرق شد و بعدا، پدرش یک عروسک را در نزدیکی محل گمشده پیدا کرد و سپس تصمیم گرفت با اتصال عروسک به هر درخت، یاد و خاطره فرزندش را جاودانه کند. در نهایت طبق افسانه‌ها، این مکان جنگلی توسط عروسک‌های زیادی که در آن قرار داده شد، تسخیر  می‌شود. این جزیره برای هر کسی که به دنبال ماجراجویی است به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است. فقط کسانی که شهامت کافی برای بازدید از آن را داشته‌اند، به آن راه می‌یابند.

جزیره عروسک ها در مکزیک

باغ مخفی هنرمند فنلاندی

تصورش را کنید! یک باغ بزرگ با مجسمه‌های ترسناک که تا چند وقت پیش در حیاط پشتی خانه یک هنرمند فنلاندی که با دست‌های خودش آن‌ها را ساخته بود قرار داشت. بعضی از این مجسمه‌ها دندان واقعی دارند. این باغ محفی حالا به یکی از مرموزترین قطب‌های گردشگری فنلاند تبدیل شده‌ است.

شهر دودی Centralia – ایالات متحده آمریکا از مکان های گردشگری وحشتناک

شهر دود یک شهر قدیمی است که در سال ۱۹۶۲ بالای یک معدن ذغال سنگ ساخته شد. شهروندان این شهر قدیمی هیچ توجهی به علائم خطری که از سوی معدن ذغال سنگ می‌آمد، نمی‌کردند تا اینکه یک روز بلاخره آتش‌سوزی در روستا آغاز شد. پس از ۱۰ سال ناگهان ترک‌هایی در جاده ظاهر شد که از آن دود به طور مداوم خارج می‌شد. این وضعیت باعث آوارگی ساکنان شهر شده و تنها هفت نفر در این شهر ترسناک زندگی می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:  سوئد، غمگین‌ترین کشور دنیا! + ویدیو

هاو پار ویلا، سنگاپور یکی از مکان های گردشگری وحشتناک

هاو پار ویلا در واقع یک پارک تفریحی در سنگاپور است که کاملا متضاد دیزنی لند آمریکا است! فقط نگاه کردن به آن می‌تواند کابوس‌های شما را برای مدت طولانی زیاد کند! این پارک شامل مجسمه‌های وحشتناک افرادی است که تکه تکه شده و با الهام از شکنجه‌های ترسناک ساخته شده‌اند. هرچند همه مجسمه‌ها در پارک ترسناک نیستند و برخی از آن‌ها زیبا و جذابند؛ اما این چیزی از ترسناک بودن پارک کم نمی‌کند.

هاو پار ویلا در سنگاپور

جهنم تایلند

یکی دیگر از مکان های گردشگری وحشتناک، جهنم تایلند است. جهنم تایلند یک پارک بزرگ در مسیر بین دو شهر بانکوک و پاتایا است که حدود ۹۰ دقیقه از بانکوک فاصله دارد. این پارک عجیب و غریب با وجود مجسمه‌های غیرعادی و خاصش به مکانی ترسناک تبدیل شده که ممکن است پس از دیدن آن تصاویرش از ذهنتان پاک نشود! این مکان به نام باغ وانگ سائن سوک نیز شناخته می‌شود.

سخن پایانی

مکان های گردشگری وحشتناک درست مانند رازآلودترین مکان های روی زمین گردشگری را جور دیگری برای شما معنی می‌کنند. یعنی قرار نیست همیشه هرجایی مملو از زیبایی و شگفتی باشد، گاهی نیز با جاذبه‌هایی روبه‌رو خواهید شد که هرچند در نوع خود بی‌نظیر هستند؛ اما باعث ترس و وحشت ببینندگان می‌شوند.

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    27 آبان 1402 در 8:41 ب.ظ

    سلام ، از مسئولین و نویسندگان مجله دلتا متشکرم ، که تصاویر را با قابلیت واضح تر دیده شدن منتشر میکنن

    پاسخ

    • زینب پروانه

      28 آبان 1402 در 8:44 ق.ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    27 آبان 1402 در 8:42 ب.ظ

    چند حرف می‌توانیم استفاده کنیم ؟ پیام‌ها نصفه می‌مانند!!

    پاسخ

    • زینب پروانه

      28 آبان 1402 در 8:43 ق.ظ

      نمی دانم، اطلاعی ندارم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

نقاطی از زمین که جاذبه در آن‌ها وجود ندارد!

قانون جاذبه بر کره زمین حاکم است که قرن‌ها پیش به دست آیزاک نیوتون کشف شد. اما مکان‌های اس…