با این ترفندها چیدمان خانه را متحول کنید!

۶
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای نو شدن و تغییر دکوراسیون خانه می‌توانید از ایده‌ها و ترفندهای ارزان و کم هزینه استفاده کنید. به راحتی و بدون هزینه‌های گزاف چیدمان منزل خود را تغییر دهید.
ترفندهای تغییر دکوراسیون

گاهی برای تغییر دکوراسیون خانه نیازی به ایجاد تغییرات اساسی و گران‌قیمت نیست. در واقع اضافه‌کردن چند عدد کوسن جدید، سر‌و‌سامان دادن به قفسه کتاب‌ها و رنگ آمیزی وسایل، فضای خانه شما را تغییر خواهد داد. در این مطلب از مجله دلتا نکاتی در مورد ترفندهای تغییر دکوراسیون در منزل ارائه می‌شود.

رنگ آمیزی کشوی دراور

برای رنگ آمیزی مبلمان از جمله دراور حتما نباید تمام سطوح یک رنگ باشند. از آنجایی که کار با رنگ‌های قوی و شاخص خیلی آسان نیست، می‌توانید این رنگ‌ها را در قسمت‌هایی بکار ببرید که کمتر در دید باشند. برای دراور، این رنگ می‌‌تواند در فضای درون کشوها مورد استفاده قرار بگیرد.

تغییر دکوراسیون کم هزینه

دیوار‌ها را با وسایل ارزان تزئین کنید

چند قاب ساده به دیوار‌ها بیاویزید. اضافه‌کردن تعدادی قاب سفید با عکس‌های سیاه‌ و‌ سفید، راهی زیرکانه و ارزان برای زیباتر‌ کردن دیوار‌های خالی است. ایده‌های بیشتر برای تزئین دیوار را در مطلب با دیزاین دیوار، خانه خود را زیبا کنید! بخوانید.

تغییر دکوراسیون با هزینه کم

رنگ آمیزی میز عسلی

از ترفندهای تغییر دکوراسیون در منزل رنگ آمیزی میز عسلی است. می‌توان با یک رنگ جذاب روی این قطعه کوچک، نقطه‌ای هیجان انگیز و چشم‌گیر به دکوراسیون اضافه کرد. اگر از میز عسلی فلزی استفاده می‌کنید، کارتان راحت‌تر است چرا که دیگر نیازی به استفاده از پرایمر و سنباده‌کشی نیست. رنگ‌هایی مثل آبی، سبز، مرجانی، طلایی و زرد گزینه‌های جالبی برای رنگ آمیزی میز عسلی هستند.

رنگ آمیزی میز عسلی

رنگ آمیزی عسلی

رنگ آنتیک کمد و میز

استفاده از یک لایه لعاب قهوه‌ای روی قطعه‌ای که به تازگی رنگ آمیزی شده، ظاهری آنتیک به آن قطعه خواهد داد. در تصویر زیر یک دراور برای این کار انتخاب شده است. پس از رنگ آمیزی دراور به رنگ سفید، یک لایه لعاب با قلم مو نقاشی روی دراور زده می‌شود.

سپس با یک دستمال بدون پرز، رنگ از روی سطح دراور پاک می‌شود. حال دوباره با یک قلم مو، روی تمام سطح بکشید. در نهایت با یک اسپری رنگ لاکی شفاف، جلایی براق و زیبا به قطعه داده می‌شود. 

رنگ آنتیک میز

رنگ آنتیک کمد

پیشنهاد مطالعه: مطلب پرده پذیرایی را شیک و مدرن کنید! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۴۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۲۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۱۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

    خدا قوت

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۴۳ ب٫ظ

      سپاس از شما همراه همیشگی مجله دلتا.

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…