آموزش کاربردی بستن توربان با روسری

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای پوشاندن موهای سر روش‌های زیادی وجود دارد. شما می‌توانید به کمک دستمال سر و توربان،  قسمتی از موها یا همه موهای خود را بپوشانید.
بستن توربان با روسری

توربان از انواع اکسسوری های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان در رده های سنی مختلف بشمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایلی امروزی داشته باشید و موهایتان را به کمک سبک و سیاقی مدرن بپوشانید بهتر است از این اکسسوری خاص و جذاب استفاده نمایید. در این مطلب از مجله دلتا به روش‌های بستن توربان با روسری پرداخته می‌شود.

روش‌هایی برای بستن توربان مجلسی و ساده

اگر تمایل دارید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید بهتر است به جای خرید توربان، از روسری یا شال استفاده نمایید. می‌توانید این اکسسوری‌ها را شبیه به توربان ببندید و جذابیت ظاهری خود را تکمیل نمایید. روش‌های متعددی برای بستن توربان به کمک روسری یا شال وجود دارد. انتخاب هر یک از آن‌ها به مهارت و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

روش بستن توربان

بستن توربان با روسری

برای بستن توربان با روسری می‌توانید از انواع روسری‌های طرح‌دار یا ساده استفاده نمایید. همچنین رنگ روسری را نیز می‌توانید از بین رنگ‌های تیره یا روشن انتخاب نمایید.

روش اول

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای بستن توربان، استفاده از روسری کوچک است. ابتدا باید روسری تا زده شود. سپس روسری از قسمت زیری موها رد گردد.

بستن توربان استفاده از روسری کوچک

در نهایت نیز در جلوی سر به گونه‌ای که به یک سمت مایل است گره زده شود.

توربان با روسری

روش دوم

در این روش ابتدا باید روسری را به شکل مثلتی تا بزنید. از قسمتی که روسری را تا زده اید به شکل مثلث معکوس روی سر خود قرار دهید. سپس روسری را گره بزنید و قسمت مثلثی آن را زیر گره پنهان نمایید. دسته‌ها را نیز به شکل دلخواه خود درآورید.

روش‌های بستن توربان با روسری

روش سوم

این روش دارای جنبه تزئینی است و شما باید ابتدا موهایتان را در پشت سر خود ببندید. موهای جلوی سر را نیز به دور توربان بپیچید. سپس توربان را در قسمت پشت سر خود گره بزنید.

توربان

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین مدل مو برای فرم صورت شما چیست؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۰:۲۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۷:۰۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…