ساده‌ترین روش برای افزایش روشنایی در خانه

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کاغذ دیواری‌ها بخاطر تنوع زیاد در روکش نهایی و همچنین بافت‌های بسیار زیبا، اگر مطابق با فضا انتخاب شوند، گرما و روشنایی بخش محیط خانه خواهند بود.
کاغذ دیواری خانه‌ های کم نور

روش‌های متعددی برای چیدمان اصولی خانه‌های کم نور وجود دارد. در چنین خانه‌هایی هر نوع وسیله‌ای که برای خانه انتخاب می‌کنید از مبلمان گرفته تا کاغذ دیواری تاثیر زیادی در دکوراسیون دارند. در این میان ساده‌ترین راه استفاده از کاغذ دیواری خانه‌ های کم نور است. با مجله دلتا همراه باشید.

کاغذ دیواری متالیک

کاغذ دیواری‌های متالیک، یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب کاغذ دیواری خانه‌ های کم نور است. این کاغذها بخاطر استفاده از بافت‌های براق و درخشان، در دکوراسیون داخل خانه درخشیده و کمترین میزان نور را نیز از خود بازتاب می‌دهند.

کاغذ دیواری متالیک

این درخشش و بازتاب نور از روی دیوارها باعث می‌شود، فضای خانه بیش از حد تاریک و گرفته دیده نشود. همچنین وسایلی که بخاطر کمبود نور در خانه از زیبایی شان کاسته می شود، با وجود زمینه زیبایی که کاغذ دیواری‌های متالیک در خانه ایجاد می کنند کاملا خودنمایی کرده و چشم‌ها را مجذوب خود می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد کاغذ دیواری در دکوراسیون مطلب همه چیز در مورد انتخاب رنگ کاغذ دیواری را بخوانید.

کاغذ دیواری با طرح‌های آبرنگی

مدل های متالیک کاغذ دیواری برای خانه های کم نور، تنها یک گزینه‌ای است که پیش روی شما قرار می‌گیرد. کاغذ دیواریٰ‌هایی با الگوهای آبرنگی از این جهت مناسب است که رنگ‌های شاد را وارد دکوراسیون می‌کند. رنگ‌های شاد هم حسی از روشنایی و تازگی ایجاد می کنند.

کاغذ دیواری خانه کم نور

زمینه چنین کاغذ دیواری‌هایی عموما روشن و سفید است، تا رنگ‌های شاد الگوهای روی کاغذ بخوبی حتی در شرایط نور کم هم خودنمایی کنند. مزیت بزرگ طرح های آبرنگی این است که هیچ وقت قدیمی نشده و از مد نمی افتند. شکل های زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهد.

برای آشنایی با نحوه انتخاب طرح کاغذ دیواری مطلب ۳ ترفند برای انتخاب طرح کاغذ دیواری را بخوانید.

رنگ کاغذ دیواری متالیک

شاید فکر کنید که کاغذ دیواری‌های متالیک بیشتر شامل رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری می‌شود اما اشتباه نکنید، کاغذ دیواری‌های متالیک تنوع بسیار زیادی دارند.

برای مثال مدل کاغذ دیواری با رنگ سبز دودی گزینه‌ای عالی برای خانه‌هایی با تم کلاسیک است. با توجه به اینکه از الگوهای براق طلایی رنگ در بافت کاغذ دیواری استفاده می‌شود به محض روشن کردن لامپ خانه، حتی کنج‌های تاریک نیز روشن می‌شوند.

کاغذ دیواری خانه تاریک

در طول روز نیز با وجود نور کمی که وارد خانه می‌شود، بازتاب نور از سطح کاغذ دیواری‌های متالیک، از تاریک شدن و دلگیر شدن بیش از حد خانه جلوگیری می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات کاربردی پرده‌ها در دکوراسیون خانه را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۴:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ق٫ظ

  3. در

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…