روشنایی به همراه زیبایی در خانه شما

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نورپردازی مناسب به معنای روشن کردن تمام بخش‌های خانه نیست. نورپردازی خوب، با ترکیب سایه و نور، فضای جذابی ایجاد کرده و همه چیز به طور واضح در اتاق نمایش داده شود.
نورپردازی منازل مسکونی

توجه به نورپردازی منازل مسکونی می‌تواند سبب شود تا شما از وجود دیزاین منزل خویش به خوبی لذت ببرید. یکی از عوامل تاثیرگذار در نورپردازی خانه‌ها، علاوه بر وجود چراغ‌های رنگی در دل سقف‌ها، وجود آباژورها هستند. امروزه طرح‌ها و مدل‌های خارق العاده‌ای از آن‌ها تولید و روانه بازار شده‌اند. با مجله دلتا همراه باشید.

توجه به نکات ظریف در دکوراسیون

یکی از ابزارهای نورپردازی در منازل مسکونی را می‌توان استفاده از آباژورهای تزئینی و بسیار شیک قلمداد نمود. شما می‌توانید از وجود آن‌ها در کنار لامپ‌های رنگی و سایر وسایل منزل خویش به خوبی بهره‌مند شوید.

آباژورهای مختلفی امروزه تولید و روانه بازار شده‌اند. شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را خریداری کنید. بنابراین در اتاق خواب و پذیرایی خود به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی خود از آباژورها استفاده کنید.

نورپردازی منازل مسکونی به منظور حس آرامش و نشاط

نورپردازی منازل مسکونی و بکارگیری آباژور و لامپ‌های رنگی در دل سقف و سیستم‌های روشنایی دیگر، حس گرمابخشی را درون منازل به وجود می‌آورد.

هر یک از این موارد می‌تواند از جمله عوامل جذاب در تزئین دیزاین منزل شما شود. آباژورها نیز در این بین نقش تعیین کننده‌ای در نورپردازی منازل مسکونی دارند. در ادامه درخصوص جدیدترین آباژورهای تزئینی نیز سخن به میان خواهد آمد.

نورپردازی منازل

معرفی آباژورهای جدید هدیه‌ای به نورپردازی منازل شما

آباژورها علاوه بر کمک به نورپردازی ساختمان‌ها، نقش انکارناپذیری در دیزاین منازل مسکونی دارند. به‌گونه‌ای که شما می‌توانید با خرید هر یک از مدل‌های جدید و برجسته آباژورها، تغییری در سبک زندگی خود بوجود آورید. آباژورهای رومیزی از جمله گزینه‌های پیش روی شما روی میز کنسول، به منظور تزئین دکوراسیون داخلی منزل به حساب می‌آید.

شما بسته به سبک زندگی خود می‌توانید هر یک از این آباژورها را خریداری کرده و تغییری اساسی را در منزل خود پدید آورید.

آباژورهای ایستاده، چوبی، شیشه ای، لاکچری، والتر و… تنها بخشی از انواع این وسایل هستند که ضمن زیبایی، نقش تعیین کننده‌ای در نورپردازی منزل شما دارند.

نورپردازی خانه

آباژورها؛ آویزی در گوشه اتاق شما

آن‌چه به غیر از مسئله نورپردازی در آباژورها مهم و قابل توجه است؛ این مسئله است که اگر آباژورها را در پذیرایی منزل خویش مورد استفاده قرار می‌دهید؛ باید آن‌ها را با مبلمان خود ست کنید.

بهتر است ضمن نورپردازی در هنگام شب با فضا و محیط اتاق خواب شما هماهنگ بوده و حس زیبایی و خارق العاده را در شما طنین انداز کنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ایده‌هایی جذاب برای چیدمان مبل منزل را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…