وام خرید مسکن ، نیاز خریداران را تامین نمی کند

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وام خرید مسکن باید متناسب با قیمت مسکن باشد چرا که هم اکنون بسیاری از دریافت‎کنند‌گان تسهیلات بانکی، توان خرید ندارند.
وام خرید مسکن

وام خرید مسکن ، نیاز خریداران را تامین نمی کند. نایب رئیس اتحادیه املاک استان تهران  با بیان این مطلب افزود: آمارهای  بانک مرکزی نشان می‎دهد ، در آبان ماه گذشته، قیمت ها در بازار مسکن، ۸۳ درصد بالا رفته و بررسی‌های میدانی نیز حا‌کی است که قیمت خانه و آپارتمان در این  بازار بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسام عقبایی تصریح کرد: تکمیل واحد‌های مسکن مهر به ثبات بازار و هدایت سرمایه ها به  بخش مسکن کمک می‎کند.

وام خرید مسکن

وی گفت: افزایش تسهیلات بانکی و وام خرید مسکن باید متناسب با قیمت مسکن باشد چرا که هم اکنون بسیاری از دریافت‎کنند‌گان تسهیلات بانکی خرید مسکن، توان خرید خانه مناسب را ندارند و ضرورت دارد دولت در این  بخش اقدام های لازم را درجهت کمک به وام گیرندگان به کار گیرد.

نایب رئیس اتحادیه املاک استان تهران با تاکید بر اینکه دولت باید با تکمیل مسکن مهر این واحد‌ها را وارد بازار مسکن کند افزود: هم اکنون بسیاری از خریداران در پی یافتن سر پناهی در حاشیه شهر‌ها هستند.

وی تاکید کرد: دولت و بانک مرکزی باید از یک سو میزان تسهیلات خرید مسکن را بیش از گذشته افزایش دهند و از سوی دیگر  واحد های مسکن‎مهر به ویژه در شهر های پردیس، پرند و هشتگرد را هر چه سریعتر به پایان رسانند زیرا که پایین آمدن توان خرید مردم، بستر ساز رونق بازار خرید و فروش مسکن در این شهر‌ها خواهد شد.

حسام عقبا‌یی همچنین تاکید کرد: دولت باید نقدینگی در دست مردم را به سمت سرمایه‎گذاری در بخش مسکن هدایت کند تا با افزایش تولید مسکن بتواند عرضه و تقاضا را متعادل و به ثبات برساند.

مجله دلتا در صفحات خبر و گزارش و اخبار مسکن بهترین راهنمای شما برای خرید خانه مناسب است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…