ایجاد نشاط در خانه با تغییر چیدمان

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زمانی که می‌خواهیم خانه خود را دکوراسیون کنیم باید به ایجاد فضایی مثبت و آرامش بخش توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
انرژی‌های منفی در فنگ شویی

گاهی برای این که در خانه خود احساس راحتی کرده و کیفیت زندگی خود را افزایش دهیم، به کمک نیاز خواهیم داشت و فنگ شویی همان چیزی است که می تواند نیاز های ما را برطرف کند. برخی از تغییرات کوچک می توانند به سادگی فضای خانه را تغییر دهند. در این مطلب از مجله دلتا روش‌هایی برای از بین بردن انرژی‌های منفی در فنگ شویی را جمع آوری کرده‌ایم.

تمیز کاری روزانه خانه

برای از بین بردن انرژی‌های منفی، لازم است که به طور مرتب خانه را تمیز کنید. این موضوع در فنگ شویی اهمیت بسیاری داشته و باعث ایجاد فضایی تمیز و فرح بخش می‌شود. همچنین در فواصل مشخص، هوای خانه را به طور کامل تهویه کنید. برای این منظور می‌توانید تمام پنجره‌های موجود در خانه را برای دقایقی باز کرده و به چرخش هوا و ورود هوای تازه به داخل خانه کمک کنید.

تمیز کاری روزانه خانه

 اشیاء اضافه و غیر کاربردی را رها کنید!

یک خانه مرتب و منظم، فضایی آرامش بخش و راحتی را برای شما به همراه خواهد داشت. اشیائی که روی هم جمع شده‌اند را نادیده نگیرید و هرچه سریع‌تر آن‌ها را بررسی کنید. اشیاء بدون استفاده را دور ریخته و اشیاء باقی مانده را مرتب کنید.

از آینه‌های دکوراتیو استفاده کنید

در فنگ شویی محل قرار گیری آینه نیز بسیار اهمیت دارد. توصیه می‌شود که در مقابل درب ورودی و در اتاق خواب از آینه استفاده نشود، زیرا باعث تغییر انرژی شده و تاثیرات منفی ایجاد می‌کند. اما در مکانی مانند اتاق نشیمن می توانید از آینه های زیبا بهره برده و با ایجاد بازتاب و نور و درخشش بیشتر، انرژی مثبت را افزایش دهید.

اصول فنگ شویی

سر تخت خواب را به سمت شمال قرار دهید

زمانی که صحبت از خواب و یا کار کردن می شود، سر انسان همیشه باید به سمت شمال قرار داشته باشد. بر اساس فنگ شویی، این موضوع باعث جریان بهتر انرژی می‌شود. برای ایجاد برخی تغییرات مثبت در خانه می توانید برخی از مبلمان را به سمت شمال قرار داده و جریان انرژی را بهبود ببخشید.

تخت خواب در دکوراسیون

به راهروی ورودی خانه توجه کنید

برای انرژی‌های منفی در فنگ شویی و جلوگیری از ورود آن به خانه، کار را با راهروی ورودی آغاز کنید. دکوراسیون راهروی ورودی، هم زمانی که خود شما وارد خانه می شوید و هم هنگام ورود مهمان ها، بر روی انرژی افراد تاثیر گذار بوده و هر چه طراحی زیباتر و مناسب تری داشته باشد، به همان اندازه از ورود انرژی های منفی به خانه جلوگیری خواهد کرد.

انرژی منفی فنگ شویی

عود و رایحه‌های خوشبو در خانه

عطرها و رایحه‌های خوش بو هم باعث افزایش انرژی مثبت شده و هم تاثیر آرامش بخشی دارند. استفاده از شمع‌های زیبای معطر و عود، همراه با جاعودی‌های دکوراتیو، علاوه بر انرژی مثبت، بر زیبایی محیط نیز تاثیر گذار خواهند بود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ رازی که اتاق خواب شما را متحول می‌کند! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۲۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…