نان و پنیر مخصوص، یک فرنچ تست خوشمزه

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وقتی می‌گوییم نان و پنیر، شاید اولین میان‌ وعده‌ای که به فکرتان برسد همان نان و پنیر و سبزی قدیمی باشد که از ساندویچ‌های سنتی ایرانی است. اما این آموزش متفاوت است.
نان و پنیر

طرز تهیه نان و پنیر مخصوص امروز بسیار شبیه به رسپی فرنچ، تست معروف فرانسوی‌ها است که برای صبحانه تهیه می‌کنند. با کمی تغییر و خلاقیت، شما می‌توانید یک نان و پنیر حرفه‌ای و خوشمزه برای صبحانه خود آماده کنید. ما در این ساندویچ از پنیر چدار، بیکن، تخم‌ مرغ و سبزیجاتی مثل فلفل و پیازچه استفاده می‌کنیم؛ اما شما می‌توانید این ساندویچ خوشمزه را با هر پنیر دیگری که دوست داشته باشید نیز تهیه کنید . اگر گیاه‌خوار هستید می‌توانید بیکن را از این ساندویچ حذف کنید و به جای آن از پنیر کبابی و اسفناج استفاده کنید. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا طرز تهیه این نان و پنیر مخصوص فرانسوی را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه نان و پنیر مخصوص با بیکن

  • تخم مرغ بزرگ ۴ عدد
  • نان تست ۲ تکه
  • بیکن ۳ ورق
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
  • کره یک قاشق غذاخوری
  • پنیر چدار (خرد شده) سه چهارم پیمانه
  • پیازچه خرد شده یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه نان و پنیر مخصوص با بیکن

مرحله اول

برای شروع یک تابه نچسب را روی حرارت متوسط قرار دهید و کره را به تابه اضافه کنید. صبر کنید تا کره کاملا ذوب شود. بیکن‌ها را برای حدود دو تا سه دقیقه در کره سرخ کنید. در یک کاسه تخم مرغ‌ها را با مقداری نمک و فلفل خوب هم بزنید تا کاملا یک‌دست شود. پیازچه خرد شده را نیز با تخم مرغ‌ها قاطی کنید. سپس تخم مرغ‌ها را درون تابه روی حرارت ملایم بریزید.

مرحله دوم

سپس خیلی سریع یک تکه نان تست را روی تخم مرغ‌ها در یک طرف ماهیتابه قرار دهید و با تکه دوم نان تست هم همین کار را بکنید و این تکه را به صورت آینه‌ای کنار تکه اول قرار دهید. حدود سه دقیقه وقت بدهید تا تخم مرغ‌ها بپزند.

مرحله سوم

با استفاده از دو کفگیر نان و تخم مرغ را بر گردانید. پنیر چدار رنده شده را روی تخم مرغ‌ها بریزید و بیکن‌ها را به آن اضافه کنید. کمی فرصت دهید تا پنیر ذوب شود. سپس دو تکه نان را روی هم برگردانید. طوری که یک ساندویچ کامل درست شود. نان پنیر مخصوص شما آماده سرو است. تنها کافی است آن برش بزنید و نوش جان کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ مطلب نان و پنیر و گوجه به روشی متفاوت و خلاقانه را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۳۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۲۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…