تکلیف وام مسکن روشن نشد

۰
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
تکلیف وام مسکن روشن نشد

تکلیف وام مسکن روشن نشد ،در حالی که قرار بود آخر مهر شرایط پرداخت وام‌های مسکن تعیین تکلیف شود، با گذشت دو روز از موعد مقرر هنوز این اتفاق روی نداده است.

حدود دو هفته پیش معاون ساختمان و مسکن وزیر راه و شهرسازی از آماده شدن بسته‌های پیشنهادی مسکن در بخش ‌های مختلف خبر داده بود.

به گزارش مجله‎ی دلتا حامد مظاهریان در پاسخ به این پرسش که قرار بود هفته گذشته شرایط جدید اعطای وام مسکن اعلام شود؛ اما چرا این اتفاق روی نداد،‌ گفت: «بسته‌های پیشنهادی مسکن را در بخش ‌های مختلف مطابق با نظر ریاست‌جمهوری و مجموعه دولت آماده کرده‌ایم که فرآیندهای خود را طی می‌کند.»

اواسط شهریور ماه نشستی با موضوع مسکن در حضور رییس‌جمهوری برگزار شد و به گفته یکی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی، مطابق دستور رییس‌جمهوری باید نشستی تا پایان مهرماه با موضوع مسکن برگزار می‌شد. قرار بود در این نشست پیشنهاد های تازه مسکن به روحانی ارائه شود.

این در حالی است که مشخص نیست این نشست برای تعیین تکلیف وام مسکن برگزار شده یا خیر، اما موردی که در بخش مسکن شفاف است، رکود چندین ساله این حوزه است؛ رکودی که تلاش‌های برخی مسئولان را از بیم افزایش تورم بی‌سرانجام گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…