سوسیس کاری، یک غذای خیابانی محبوب آلمانی

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سوسیس کاری یک غذای خیابانی بسیار لذیذ آلمانی است که به نظر می‌رسد اولین بار در هامبورگ آلمان در سال ۱۹۴۷ ابداع شده باشد.
سوسیس

سوسیس کاری در مدت زمان کمی آماده می‌شود؛ بنابراین یک گزینه عالی و سریع برای مواقعی‌ است که وقت چندانی برای تهیه ناهار یا شام ندارید‌. در تهیه این غذای جذاب آلمانی از سس کچاپ، سوسیس، فلفل کاین و پودر کاری استفاده می‌شود. هر چه زودتر دست به کار شوید و با تهیه این غذا خانواده خود را هیجان‌زده کنید. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه سوسیس کاری

  • سوسیس گوشت ۴ عدد
  • جوش شیرین یک‌ چهارم قاشق چایخوری
  • پودر پاپریکا ۲ قاشق چایخوری
  • آب گوشت ۴ قاشق غذاخوری
  • نمک به مقدار لازم
  • سس گوجه فرنگی یک فنجان
  • پودر کاری ۴ قاشق چایخوری
  • پودر پیاز یک‌ چهارم قاشق چایخوری
  • آب ۲ قاشق غذاخوری
  • سیب زمینی بزرگ یک عدد

طرز تهیه سوسیس کاری

مرحله اول

برای تهیه این غذای خوشمزه به آب گوشت نیاز دارید پس گوشت را به صورت قطعات ریز خرد کنید. پیاز را خرد کرده و همراه با مقداری نمک، آبلیمو و گوشت‌ در یک ظرف شیشه‌ای که در دارد، بریزید. در ظرف شیشه‌ای را محکم ببندید و داخل یک قابلمه بگذارید. داخل قابلمه تا زیر در ظرف آب بریزید.

مرحله دوم

سپس قابلمه را روی حرارت بگذارید تا آب به جوش آید. پس از آن حرارت را کم کنید تا آب به آرامی جوش بزند. دو تا سه ساعت طول می‌کشد تا گوشت داخل ظرف بپزد. پس از آن‌که گوشت پخت، شیشه را از قابلمه خارج کرده و بگذارید تا خنک شود. سپس در ظرف را باز کرده و آب گوشت را از خود گوشت جدا کنید. حالا آب گوشت شما آماده است.

مرحله سوم

در این مرحله سس گوجه فرنگی را داخل یک قابلمه کوچک بریزید و آن را روی حرارت متوسط بگذارید. اجازه دهید سس برای چند دقیقه گرم شود. زمانی که سس گرم شد، نمک و جوش شیرین را به آن اضافه کنید. زمانی که جوش شیرین را اضافه می‌کنید، سس شروع به پف کردن می‌کند. بنابراین آن را مدام هم بزنید تا پف آن برطرف شود.

مرحله چهارم

حرارت را کم کنید. پودر کاری، پودر پاپریکا، پودر پیاز و فلفل کاین را به آن اضافه کنید. آب گوشت و آب را هم به مواد اضافه کنید. اجازه دهید به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بجوشد. سپس زیر آن را خیلی کم کنید و در قابلمه را بگذارید تا گرم باقی بماند. داخل یک ماهیتابه بزرگ روغن بریزید و آن را روی اجاق بگذارید. سوسیس‌ها را داخل روغن سرخ کنید.

پس از سرخ شدن، آن‌ها را در بشقاب مناسب سرو کنید. برای این‌که موقع خوردن این غذا اذیت نشوید پیشنهاد می‌کنیم سوسیس‌ها را حلقه‌ای خرد کنید. در نهایت روی سوسیس‌ها سسی که در مرحله اول درست کرده‌اید را بریزید و کمی پودر کاری هم بریزید. حالا سوسیس کاری شما آماده است. سیب زمینی‌های خلالی‌ را نیز سرخ کنید و کمی پودر پنیر پارمسان روی آن‌ها بریزید و در کنار این غذای خیابانی خوشمزه سرو کنید. نوش جان.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ مطلب پاستا سوسیس اسپایسی لذیذ را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۵۵ ب٫ظ

  2. mehdi vafaey

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۴۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۲:۵۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۲:۴۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۲:۴۲ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۲:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…