نکات کلیدی برای انتخاب رنگ کفپوش آشپزخانه

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کفپوش آشپزخانه در انواع طرح و رنگ‌های متنوع موجود است. شما می‌توانید از بین این مدل‌های متنوع کفپوش مناسب و زیبایی را برای آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید.
انتخاب رنگ کفپوش آشپزخانه

کفپوش آشپزخانه تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت فضای آشپزخانه دارد. از این رو بهتر است در انتخاب آن حساسیت لازم را به خرج دهید. برای انتخاب رنگ کفپوش آشپزخانه عوامل متعددی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. با مجله دلتا همراه باشید. 

اندازه آشپزخانه

شاید اولین موردی که بر انتخاب شما تاثیر می‌گذارد، اندازه آشپزخانه باشد. این که آشپزخانه منزل شما چه قدر مساحت دارد، روی انتخاب رنگ اجزای مختلف آن تاثیر می‌گذارد. انتخاب رنگ کفپوش به اندازه فضایی بستگی دارد که قرار است آن را پوشش دهد.اگر آشپزخانه کوچکی دارید، بهتر است گزینه‌های تیره را کنار گذاشته و به سراغ آن‌هایی بروید که روشن‌تر هستند. کفپوش‌های روشن‌تر نور را منعکس کرده و فضا را روشن‌تر و دلبازتر نشان می‌دهند.

رنگ کفپوش آشپزخانه

روشنایی آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما نورگیر یا پنجره دارد و به طور کلی فضای آن روشن است، گزینه‌های تیره‌تر هم برای انتخاب کفپوش، مناسب خواهند بود. اگر آشپزخانه شما نورگیر و پنجره ندارد، بهتر است از کفپوش‌های صیقلی با رنگ روشن استفاده کنید. به این ترتیب همان میزان نوری که در اختیار دارید را بیش‌تر کرده و فضا را روشن‌تر جلوه دهید.

دکور آشپزخانه

مسلما رنگ کفپوشی که شما انتخاب می‌کنید، باید با سایر اجزا و بخش‌های آشپزخانه شما هماهنگی داشته باشد. اگر دکوراسیون کل آشپزخانه را بصورت همزمان انجام می‌دهید، رنگ کفپوش را هم جزو فاکتورهای مهم قرار دهید. سعی کنید انتخاب آن را بر اساس تناسب با رنگ کاشی‌ها یا کاغذ دیواری و همچنین کابینت‌های خود انجام دهید تا ترکیب رنگ مناسبی ایجاد شود.

بهترین رنگ کفپوش آشپزخانه

پاکیزگی آشپزخانه

پاکیزگی آشپزخانه تا حد زیادی به خود شما و زمانی که برای تمیز کردن کف آشپزخانه اختصاص می‌دهید، وابسته است. به طور کلی، کفپوش‌های روشن‌ خیلی سریع کثیف می‌شوند و آلودگی‌های مختلف را روی سطح خود نشان می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترفندهایی ساده برای تغییر دکوراسیون پذیرایی را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۴۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۰۸ ب٫ظ

  5. لیلا

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۴۰ ب٫ظ

    دوست داشتنی شده

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۳۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۲:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…