ترفندهایی ساده برای تغییر دکوراسیون پذیرایی

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هنگام شروع دکوراسیون اتاق پذیرایی، لوازم اصلی و اساسی اتاق را مد نظر داشته باشید. مبلمانی تطبیق پذیر و بی رنگ خریده، سپس آن‌گونه که دوست دارید به آن‌ها جلوه دهید.
تغییر دکوراسیون پذیرایی

اتاق پذیرایی و نشیمن کلیدی‌ترین بخش هر خانه‌ای است. چون ساکنین خانه اکثر وقت خود را در این بخش سپری می‌کنند. بعضی نکات هستند که کمک می‌کنند چیدمان بهتری در اتاق پذیرایی منزل خود داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا نکاتی در مورد تغییر دکوراسیون پذیرایی ارائه می‌شود.

فرشی با اندازه مناسب

فرش پرزدار و نرم در زیر پا احساس راحتی و خوش آیندی را منتقل می‌کند و هنگامی که بخواهید آن را در اتاق پذیرایی پهن کنید هر چه بزرگ‌تر باشد مشخصا بهتر است. اگر در حال حاضر فرش خیلی کوچکی دارید می‌توانید همیشه آن را روی فرش بزرگ دیگری با رنگ تیره یا فرشی با الیاف طبیعی با رنگی خنثی بیندازید.

تغییر چیدمان پذیرایی

قفسه بندی خود را سفارشی و اختصاصی کنید

دیوار قفسه‌ها چه از نوع سفارشی ساخته باشد یا به صورت آزاد ایستاده باشد، کاربردی هستند و جلوه نمایشی برای یک طراحی ایجاد می‌کنند. قفسه‌های از کف تا سقف معمولا چه در اتاق‌های کوچک و چه در اتاق‌های بزرگ‌تر کاملا خوب عمل می‌کنند. هنگامی که یک قفسه بزرگ داشته باشید اتاق شما بزرگ‌تر و منظم‌تر از زمانی می‌شود که از چندین قفسه کوچک در جاهای مختلف فضای خانه خود استفاده می‌کنید.

آویزان کردن چراغ آویزی در ارتفاع پایین

چراغ آویزی بزرگ باعث یک تغییر خوشایند نسبت به ترکیب معمولی لوازم روشنایی که به طور مستقیم به دیوار نصب شده ایجاد می‌کند. آویزان کردن لوازم روشنایی در ارتفاع پایین‌تر و درست روی میز جلو مبلی، جایی برای گفت و گوهای گرم و صمیمی پدید می‌آورد که به افراد اشاره می‌کنند تا در آنجا بنشینند.

دکوراسیون اتاق پذیرایی

شکل جدیدی از مبلمان را امتحان کنید

یکی از راه‌های تغییر دکوراسیون پذیرایی تغییر شکل مبلمان است. شکل مبلمان شما سبک اتاق پذیرایی شما را تنظیم می‌کند. مبلمان چسترفیلد به طور کلی رسمی‌تر هستند. در حالی که مبلمانی با ارتفاع کم‌تر برای راحت تکیه دادن مناسب‌تر هستند. مبلمان مدولار کوتاه مانند برای تکیه دادن عالی هستند و می‌توان با توجه به فعالیت مورد نظر چیدمان آن‌ها را تغییر داد.

به مبل قدیمی خود ظاهری جدید بدهید

به جای هزینه کردن برای تهیه مبلمانی کاملا نو، می‌توانید ظاهر مبلمان قدیمی خود را بهبود ببخشید. بررسی کنید ببینید آیا روکش مبلمانی تولید شده است که دقیقا با ابعاد مبل شما متناسب باشد.

دکوراسیون پذیرایی

پالت رنگی خود را محدود کنید

یک طرح رنگی که به خوبی تعریف شده باشد، می‌تواند ظاهر اتاق پذیرایی شما را منظم‌تر نشان دهد. یک رنگ خنثی برای پس زمینه، یک ترکیب رنگ و رنگ تاکیدی کوچکتر انتخاب کنید. سپس از فضای خود هر که با این طرح رنگ انتخابی شما هماهنگ نمی‌شود را حذف کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب تاثیر نور بر انتخاب رنگ مناسب دکوراسیون را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۴۰ ب٫ظ

  3. هادی

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۳۳ ق٫ظ

    سلام،واقعا(عالیه)

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۳۳ ب٫ظ

      از اینکه همراه ما هستید ،سپاس گزاریم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…