دکوراسیون مدرن خانه های لوکس (+ویدئو)

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای تبدیل نمای داخلی ساختمان به دکوراسیون مدرن راه های زیادی وجود دارد که هر شخص با توجه به مقدار بودجه و سلیقه ی خود می‌تواند تغییرات را اعمال کند.
دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن ۲۰۱۸ ، دکوراسیون مدرن آشپزخانه ، دکوراسیون مدرن منزل ۲۰۱۷ ، دکوراسیون داخلی مدرن ، دکوراسیون مدرن پذیرایی ، خانه مدرن ایرانی ، دکوراسیون کلاسیک ، سبک مدرن در معماری داخلی و …، ارزش این عبارت‌‌ها در چیست؟ نقش اقتصاد خانواده در دستیابی به یکی از موارد یاد شده در کجاست؟ فکر کردن در مورد بهترین دکوراسیون، حد و مرزی ندارد. همیشه یک مورد بهتر وجود دارد.

خلق محیطی جذاب و هماهنگ بین معماری و طراحی محیط خانه را دکوراسیون داخلی می‎گویند. حلقه اتصال بین معماری و طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی  است. پیشرفت علم باعث تکامل معماری داخلی منازل می‌شود. در یک واحد مسکونی دکوراسیون داخلی اهمیت بسیاری دارد چون مستقیما با روان انسان سروکار دارد. در ادامه مطلب، مجله دلتا در این گزارش توجه شما را به دیدن تصاویری از معماری‌های مدرن و دکوراسیون های داخلی جذاب جلب می‌کند.

دکوراسیون مدرن ساختمان های امروزی

ارزش مادی خانه با تغییر دکوراسیون افزایش می‌یابد. هزینه طراحی داخلی خانه‌‌های لوکس با دکوراسیون مدرن در مقایسه با خانه‌های قدیمی پایین‌تر است.

تغییر و طراحی نمای داخلی ساختمان سه بخش کلیدی دارد: کف، دیوار و سقف. اهمیت و طراحی هر بخش مهم و بسیار گسترده است.

کف

یکی از عوامل تاثیرگذار در طراحی و تغییر دکوراسیون، کف بنا است. رنگ کف، جنس کف، فرش و … بسته به نوع سلیقه و مقدار بودجه مالک قابل تغییر است. به‌عنوان نمونه ویژگی‌های پارکت، سنگ، سرامیک و موزاییک با هم متفاوت است.

دکوراسیون مدرن

دیوار

یکی از تاثیرگذارترین اجزای داخلی ساختمان در طراحی دکوراسیون، دیوار است. جنس دیوار و تنوع در وسایل استفاده شده روی دیوار، با توجه به بودجه، سلیقه و سازگاری با دیگر اجزای دکوراسیون شکل می‌گیرد. طبق نظریه قابلیت محیط از دیدگاه گیبسون ( James J. Gibson؛ یک دانشمند در زمینه روان‌شناسی آزمایشی و بینایی اهل ایالات متحده آمریکا بود)، محیط به کاربر پیشنهاد می‌دهد که وسایل در کجا قرار گیرد و در فضا چه کاربری داشته باشد.

دیوار دکوراسیون مدرن

سقف

جنس سقف، نورپردازی، گچبری، سقف کاذب و … بر طراحی دیوار و کف اثر گذار است. به عنوان نمونه تغییر ارتفاع حاصل شده در سقف، با اجرای سقف کاذب بر وسعت محیط تاثیر می‌گذارد.

سقف دکوراسیون مدرن

 

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون و معماری های خاص از مجله دلتا دیدن کنید.

 

یک نظر

  1. فروتن

    ۵ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۰ ب٫ظ

    ایده هایی ساده ، زیبا و قابل اجرا

    با تشکر از عوامل مجله جذاب دلتا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…