ترفندهای استفاده از رنگ سبز در اتاق خواب

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ‌ها بر روح و روان انسان تاثیر بسزایی دارند. پس تاثیر رنگ‌هایی که در دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرند را بر روحیه انسان مد نظر داشته باشید.
رنگ سبز در اتاق خواب

رنگ سبز، در هر مکانی که بکار برده شود، فضایی آرام و راحت ایجاد می‌کند. روش‌های مختلفی برای بکار بردن رنگ سبز در دکوراسیون وجود دارد. در این مطلب از مجله دلتا به کاربردهای رنگ سبز در اتاق خواب خواهیم پرداخت.

ترکیب رنگی سبز و کرم

رنگ کرم یکی از رنگ‌هایی است که هماهنگی بسیار زیبا و دل‌نشینی را با رنگ سبز ایجاد می‌کند. بخصوص اگر از تنالیته‌های تیره‌تر رنگ سبز استفاده شود رنگ کرم جلوه‌ای زیبا به سبز تیره می‌بخشد. برای مثال می‌توانید دیوارها را به رنگ سبز تبدیل کرده و از رو تختی کرم رنگ با طرح‌های سبز استفاده کنید. سرویس خواب و مبلمان موجود در اتاق را در رنگ کرم انتخاب کرده و منسوجاتی مانند پرده‌ها و روتختی را در رنگ سبز بکار ببرید.

ترکیب رنگی سبز و کرم در اتاق خواب

نورپردازی سبز رنگ

اگر به دنبال فضایی آرام و راحت در اتاق خواب هستید، می‌توانید از سیستم روشنایی نیز بهره ببرید. با استفاده از چراغ‌های ال ای دی سبز رنگ، می‌توانید به فضایی آرامش بخش دست پیدا کنید.

هماهنگی رنگ سبز با مبلمان چوبی

یکی از زیباترین ترکیب رنگ‌های موجود، ترکیب رنگ سبز با رنگ قهوه‌ای است. این ترکیب رنگی که در واقع الهام گرفته از طبیعت است، می‌تواند فضایی فوق العاده زیبا و متعادل را در اتاق خواب ایجاد کند. زمانی که گرمای رنگ چوب با رنگ سبز ترکیب شود، هم‌زمان در اتاق خواب هم فضایی آرامش بخش و هم ظاهری زیبا ایجاد خواهد کرد.

هماهنگی رنگ سبز با مبلمان چوبی

روتختی سبز رنگ

یکی دیگر از کاربردهای رنگ سبز در اتاق خواب، بکار بردن روتختی سبز رنگ است که با سایر رنگ‌های موجود در اتاق هماهنگی داشته باشد. طرح‌ها، رنگ‌ها و کیفیت روتختی سبز رنگی که بکار می‌برید، می‌تواند فضای اتاق خواب را بطور کامل تغییر داده و آرامشی که به دنبال آن هستید را ایجاد کند.

کاغذ دیواری‌های سبز رنگ

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بهره بردن از رنگ سبز، استفاده از کاغذ دیواری سبز رنگ است. کاغذ دیواری‌های متنوعی را می‌توان یافت که از رنگ سبز در آن‌ها استفاده شده باشد.

کاغذ دیواری‌های سبز رنگ

تابلوهای سبز رنگ

یکی دیگر از راه‌های ساده برای دعوت رنگ سبز، استفاده از تابلوها و تصاویری است که رنگ سبز در آن‌ها بکار رفته باشد. بهترین روش برای این منظور بکار بردن تصاویری از طبیعت است. رنگ سبز، رنگ طبیعت و زندگی است و نصب یک تصویر از طبیعت به دیوار اتاق خواب می‌تواند حس حضور در طبیعت را ایجاد کند.

رنگ کردن دیوارها به رنگ سبز

یکی دیگر از این ترفندها، رنگ کردن دیوارها با رنگ سبز است. برای این منظور می‌توانید تنها یکی از دیوارها، مانند دیوار پشت تخت خواب را به رنگ سبز تغییر داده و با روشی ساده و کم هزینه به اتاق خواب خود رنگ و آرامش ببخشید.

رنگ سبز در اتاق خواب

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه یک اتاق خواب آرامش بخش داشته باشیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۵۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۵۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…