طراحی داخلی خلاقانه به روایت تصویر

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه ما سعی داریم فضای خانه و محل کار خودمان را به بهترین شکل زیبا و هنرمندانه کنیم؛ به‌طوری‌که هم آسایش ما را تامین کند و هم از یک طراحی داخلی خلاقانه برخوردار باشد. به‌همین منظور در این مطلب چند نمونه دیزاین داخلی بسیار مبتکرانه را بررسی می‌کنیم.
طراحی داخلی خلاقانه

خانه محلی است برای آسایش و آرامش اعضای خانواده. ما بیشتر وقت خود را در خانه و فضای داخل آن می‌گذرانیم. به‌همین‌ سبب باید محیط خانه‌مان را  نزدیک به معیارهای فرهنگی، خصوصیات روحی و روانی، و نیازهایمان بچینیم. اگر به این موارد کمی هم چاشنی نبوغ بیفزاییم، یک طراحی داخلی خلاقانه خواهیم داشت.

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ طراحان دکوراسیون داخلی چند نمونه بسیار خاص و متفاوت را ارائه کرده‎اند که با استقبال مردم مواجه شده است. با بررسی این طراحی‌ها  و نمونه‌های مشابه به‎طور قطع  ایده‌هایی مبتکرانه‌ به ذهنمان خطور خواهد کرد.

بازگشت انسان به غار

طراحی داخلی مبتکرانه

همانطور که در تصویر می‌بینید طراحان با ایجاد اختلاف سطح و به کارگرفتن قوس در سقف، فضایی بسیار ابتدایی ایجاد کرده‌اند که تداعی کننده غارهایی است که اجداد اولیه انسان در آن‌ها می‌زیسته‎اند. رنگ غالب، سفید است و باعث می‌شود فضا باز و بزرگتر جلوه کند. از طرفی برای کاهش خنثی بودن این رنگ، طراحان از عناصری که نشانه‎هایی  از طبیعت دارند، و همچنین رنگ‌های گرم، استفاده کرده ‌اند.

هم تفریح، هم تزئین

طراحی مبتکرانه

در این تصویر نمونه‌ای دیگر از طراحی داخلی خلاقانه را می‌بینیم. داخل این خانه هم مثل همه خانه‌ها برای رفتن به طبقه بالا، پلکان ساخته شده است اما نیازی نیست برای برگشتن به طبقه همکف، باز از پلکان استفاده شود. افراد شاد این خانه می‌توانند از سرسره‌ استفاده کنند. جالب نیست؟

نور در نور برای طراحی داخلی خلاقانه

آشپزخانه خلاقانه

برای متفاوت بودن نیاز به صرف هزینه زیاد نیست؛ فقط از ابزاری که در دست دارید، خلاقانه استفاده کنید. تصویر بالا یک آشپزخانه کاملاً معمولی را نشان می‌دهد. آنچه که این آشپزخانه را از نمونه‌های دیگر متفاوت کرده است، نصب چند مهتابی رنگی به شکلی متفاوت است. فراموش نکنید نور عاملی مهم در چیدمان داخلی است.

خانه‌ای در اتاق

اتاق کودک خلاقانه

شرایط زندگی در کلان‎شهرها به‌ صورتی است که کودکان فضای چندانی برای تفریح و بازی ندارند. مشغله کاری والدین نیز به آنها اجازه نمی‌دهد تا کودکانشان را به پارک یا مراکزی تفریحی ببرند؛ به‌همین‌سبب کودکان به‌جای تفریح و شادی واقعی رو به دنیای مجازی و بازی‌های کامپیوتری آورده‌اند که هم به سلامت روحی و روانی آنها و هم به سلامت جسمشان آسیب‌های جبران ناپذیری می‌زند.

با طراحی داخلی خلاقانه اتاق کودک و با صرف هزینه‌ای اندک می‌توان فضایی برای بازی و شادی کودکان فراهم آورد. فراموش نکنید بازی کردن در دوران کودکی موجب تقویت خلاقیت فرزندان می‌شود. در تصویر بالا، با استفاده از مواد ساده و در دسترس، در اتاق کودک خانه‌های درختی درست شده است. طرحی ساده، مفید و البته نوآورانه!

دیدیم که فقط با کمی خلاقیت می‌شود محیط اطرافمان را بهبود دهیم .

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…