با اقداماتی ساده خانه خود را زیبا و شیک کنید!

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه ما دوست داریم که در مکانی زیبا زندگی کنیم و برای این منظور همیشه به دنبال ایده‌های جدید در دکوراسیون هستیم.
5f7f3350e5ff760035659853 با اقداماتی ساده خانه خود را زیبا و شیک کنید!

نیازی نیست که برای زیبایی دکوراسیون خانه در یک لحظه تمام دکوراسیون آن را تغییر داده و یا متحمل هزینه زیادی شوید. با توجه به جزئیات می‌توانید محیط زندگی خود را زیباتر کنید. اگر می‌خواهید خانه خود را با اقدامات ساده و کوچک شیک‌تر کنید با مجله دلتا همراه باشید.

به هارمونی رنگ ها دقت کنید

اگر برای زیبایی دکوراسیون خانه خود یک پالت رنگی را در نظر داشته باشید، می‌توانید به مکانی زیبا دست پیدا کنید. برای خود یک پالت رنگی که دارای تعداد زیادی رنگ نباشد مشخص کرده و لوازمی را که با این پالت رنگی هماهنگی ندارند را حذف کنید. اگر رنگ‌های اصلی را ترجیح می‌دهید، گاهی از رنگ‌های فرعی نیز در میان آن‌ها استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر با رنگ‌ها در دکوراسیون، مطلب کدام رنگ‌ها در دکوراسیون، همیشه مد هستند؟ را بخوانید.

هارمونی رنگ ها در دکوراسیون

برای مثال اگر مبلمانی با ترکیب رنگی سفید و قهوه‌ای دارید، می‌توانید با استفاده از کوسن‌هایی به رنگ گرم، یک هماهنگی میان رنگ‌ها ایجاد کرده و هم به سبکی چشم نواز دست پیدا کنید.

به پرده‌ها توجه کنید

شاید پرده‌ها در حالت معمول زیاد مورد توجه قرار نگیرند، اما در واقع پرده در راس جزئیاتی قرار می‌گیرد که باعث شیک‌تر شدن مکان می‌شود. با توجه به علاقه خود، پرده‌ای به سبک رمانتیک، مجلل و یا مینیمال انتخاب کنید. نکته مهم این است که نوع پارچه و مدل پرده با کیفیت به نظر برسد.

پرده ها در دکوراسیون

بیشتر افراد پرده‌های توری را ترجیح می‌دهند، اما فراموش نکنید که پرده‌های ضخیم و مات نیز انتخاب‌های مناسبی هستند. این مدل پرده‌ها جلوه‌ای متفاوت به فضا بخشیده و باعث شیک‌تر و زیباتر شدن خانه می‌شوند.

ابعاد فرش باعث ایجاد تغییر می‌شود

در دکوراسیون داخلی نیز مانند بسیاری از موارد دیگر می‌توان با ترفندهای کوچک جادو کرد. فرش یکی از لوازمی است که در تمام خانه‌ها یافت می‌شود. در هنگام انتخاب فرش، به غیر از طرح و رنگ باید به اندازه و ابعاد آن نیز توجه کرد.

برای آشنایی با نکات استفاده از فرش، مطلب نکات استفاده از فرش در دکوراسیون را بخوانید.

تغییر دکوراسیون خانه

با انتخاب فرش بزرگ‌تر، مکان را از آن چه که هست بزرگ‌تر نشان دهید. همچنین رنگ‌ها و طرح‌های ساده نیز باعث دلبازتر و بزرگتر شدن مکان می‌شوند.

چراغ‌ها

بسیاری از ما برای روشنایی در خانه از لوسترهای سقفی استفاده می‌کنیم. شاید این عادتی بسیار کارآمد باشد، اما از نظر دکوراتیو کافی نیست. استفاده از یک آباژور ایستاده در گوشه‌ای از سالن و اتاق پذیرایی باعث می‌شود تا در یک لحظه سطح کیفیت دکوراسیون خانه به میزان چشم‌گیری افزایش یابد. با انتخاب یک مدل جالب و یا یک رنگ ایده آل، سلیقه خود را به نمایش بگذارید و خانه را به مکان شیک‌تری تبدیل کنید.

دکوراسیون خانه زیبا

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترفندهایی خلاقانه برای رنگ‌آمیزی دیوار خانه را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…