شیک‌ترین مدل‌های مبل برای اتاق پذیرایی

۱۲
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب مبلمان بر اساس سبک طراحی داخلی و بر اساس نوع معماری و ساختار فضا از مهم‌ترین مراحل در طراحی دکوراسیون داخلی به‌شمار می‌رود.
مبلمان اتاق پذیرایی

ست مبلمان از جمله لوازم اساسی در اتاق نشیمن و سالن پذیرایی به‌شمار می‌رود. زمانی که می‌خواهیم خانه خود را دکوراسیون کنیم، اولین چیزی که به ذهن ما خطور می‌کند، کاناپه و ست مبلمان است. برای این که بدانید در انتخاب مبلمان اتاق پذیرایی به چه نکاتی باید توجه کنید با مجله دلتا همراه باشید.

با مبل اسپرت به پذیرایی خود نشاط ببخشید

قبل از انتخاب مبلمان اتاق پذیرایی، ابتدا باید نوع طراحی داخلی و نوع معماری فضا را در نظر داشته باشید. اگر پذیرایی بزرگی در اختیار دارید و خانواده پر رفت و آمدی هستید، بهتر است که مبل‌های مدل اسپرت را انتخاب کنید.

با کاناپه‌های اسپرت ساده یا تختخواب‌شو، هم می‌توانید دکوراسیونی ساده و مینیمال را به نمایش بگذارید. این مدل کاناپه و مبلمان از نظر قیمتی نیز هزینه کمتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند.

با مبل اسپرت به پذیرایی خود نشاط ببخشید

پذیرایی به سبک کلاسیک با مبلمان کلاسیک!

اگر به سبک کلاسیک علاقه‌مند هستید، مبل‌های سبک کلاسیک بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. با مبل‌های سبک کلاسیک می‌توانید زیبایی سالن پذیرایی خود را به حد اعلا برسانید. زیبایی ظاهری مبل‌های کلاسیک، فضای سبک کلاسیک را در خانه ایجاد کرده و از نظر ظاهری مکانی زیبا و تاثیرگذار ایجاد خواهند کرد.

نشیمنی به سبک کلاسیک با مبلمان کلاسیک!

با مبلمان سبک مدرن سلیقه خود را به نمایش بگذارید

اگر فرد خوش سلیقه‌ای هستید و می‌خواهید مبلمان اتاق پذیرایی را بر اساس سلیقه شخصی خود طراحی کنید، مبلی با طراحی مدرن را انتخاب کنید. مبل‌های مدرن بر اساس اندازه مورد نظر شما تولید می‌شوند. با استفاده از مبل‌های مدرن می‌توانید دکوراسیونی که در نظر دارید را اجرا کنید. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب در خانه خود وسایل دکوری جذاب بسازید سر بزنید.

تاثیر مبلمان پذیرایی در دکوراسیون

مبل‌های مدولار

مبل‌هایی که به شکل مدولار طراحی می‌شوند برای خانه‌های کوچک بسیار مناسب و ایده‌آل هستند و ظاهری شیک و زیبا را در سالن به نمایش می‌گذارند. این مبل‌ها که دارای ویژگی مدولار هستند را می‌توانید در اندازه‌های مورد نظر خود سفارش داده و بر اساس نیاز خود چیدمان کنید. این مدل مبل‌ها علاوه بر این که مدلی کارآمد هستند، ظاهری مدرن و زیبا به فضا می‌بخشند.

مبل‌های مدولار

مبل‌های تاشو و تختخواب‌شو

مبل‌های تختخواب‌شو و تاشو نیز جای خود را در طراحی داخلی خانه‌ها باز کرده‌اند. این مدل مبل‌ها معمولا برای خانه‌های کوچک ترجیح داده می‌شوند. این مبل‌ها به دلیل راحتی و کاربردی که دارند، ظاهری زیبا به اتاق پذیرایی می‌بخشند. از ویژگی‌های این مبل‌ها این است که به شما این امکان را می‌دهند تا به راحتی دکوراسیونی ساده و مینیمال را طراحی کنید.

مبل‌های تاشو

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز این کارها را در چیدمان خانه کوچک انجام ندهید! را بخوانید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۰۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۴:۵۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۵۶ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۵۱ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۳۱ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۷:۴۷ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۱۴ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۰:۰۴ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…