با وسایل دکوری‌ چیدمان زیباتری را تجربه کنید!

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا به دنبال دکور سریع و هیجان انگیز برای پیاده سازی هستید؟ این وسایل دکوری شاید دنیای شما را عوض نکنند، زندگی و خانه شما را اندکی بهتر می‌کنند.
اکسسوری ها در دکوراسیون خانه

تصمیم گیری درباره استفاده از لوازم دکوری در دکوراسیون داخلی منزل همیشه برای ما کار سختی بوده است. اینکه محیط خانه را بیش از حد شلوغ نکنیم یا چه وسیله‌ای را انتخاب کنیم که به سبک چیدمان ما بیاید، باعث می‌شود گاهی اوقات اصلا سراغ اکسسوری ها در دکوراسیون خانه نرویم. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم به بررسی چیدمان لوازم دکوری بپردازیم. با اضافه کردن هر یک از آن‌ها به چیدمان خانه تغییری کوچک اما چشمگیر را ایجاد کنید.

چطور یک قفسه را بچینیم

برای چیدمان لوازم دکوری شیک و جدید در یک قفسه به تعداد طبقات و ابعاد هر طبقه دقت کنید. از طبقات پایین شروع کنید و لوازم بزرگ و سنگین در طبقات اول بگذارید و لوازم دکوری کوچک‌تر را در طبقات بالا قرار دهید. برای نورپردازی نیز ‌می‌توانید از آباژورهای دکوراتیو در قفسه‌ها استفاده کنید.

اکسسوری در دکوراسیون

چیدمان کنسول

کنسول‌ها یکی از اکسسوری ها در دکوراسیون خانه هستند که در عین کاربردی بودنشان زیبایی متفاوتی به فضا القا می‌کنند. کنسول‌ها همیشه نباید بزرگ و مجلل باشند، یک کنسول ساده چوبی در گوشه‌ای از دیوار بسیار مناسب است. برای تزیین آن، لوازم دکوری شیک و جدیدی هستند که به سادگی می‌توانند جلوه شیک‌تری به فضا ببخشند. آینه، مجسمه، گلدان‌های شیشه‌ای و رنگی و همچنین تابلوهای سنتی لوازم دکوری مناسب برای چیدمان روی کنسول‌ها هستند.

اکسسوری در چیدمان

چیدمان شلف دیواری

شلف‌ها لوازم بسیار خوبی برای پر کردن دیوارها هستند. برای چیدمان لوازم دکوری روی شلف‌ها به اندازه شلف و طبقات آن توجه کنید و سعی کنید خاص‌ترین و شیک‌ترین لوازمی که دوست دارید را روی آن قرار دهید.

چیدمان شلف دیواری

پیشنهاد مطالعه: مطلب جادوی رنگ‌های پاییزی در تزیین خانه را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۲۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۲۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۳۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۹:۳۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۵۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…