افزایش اجاره‌بها سال آینده نگران کننده است

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران تاکید کرد:وزارت راه و شهرسازی باید برای بازار مسکن درسال 98 برنامه های تازه‎ای ارائه کند.
افزایش اجاره بها

افزایش اجاره‌بها در سال آینده نگران کننده است. نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک  تهران با بیان این مطلب گفت: تا دیر نشده  دولت باید به‎طور جدی به این حوزه وارد شود و با برنامه‌ریزی هایی برای طرح  مسکن اجاره‎ای، اجاره بها را در این بخش کنترل کند.

به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصاد آنلاین، نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران تاکید کرد:وزارت راه و شهرسازی باید برای بازار مسکن درسال ۹۸ برنامه های تازه‎ای ارائه کند زیرا افزایش اجاره‌بها نگران کننده است.

افزایش اجاره‌بها

وی با بیان این که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم  تا پیش از سال ۹۸ اصلاحیه سیاست‌های پولی و بانکی را تصویب کنند اظهار داشت : باید کارشکنی و مشکلاتی که بانک‌ها برای مردم و دولت ایجاد کرده‎اند برطرف شود، در این صورت با برنامه های دولت برای افزایش میزان تسهیلات مسکن ، امید می‎رود  که مردم با توان بیشتری برای خرید به بازار وارد شوند.

عقبایی در عین حال با تاکید بر این‌که  تسهیلات مسکن باید به سمت و سویی برود که با درآمدهای مردم متناسب باشد، افزود: باید توجه داشت به فرض این‌که سقف تسهیلات به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یابد، آیا متقاضی می‌تواند اقساط آنرا پرداخت کند؟

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به این‌که تسهیلات مسکن باید متناسب با درآمدها باشد، گفت: وزارت راه و شهرسازی  لازم است در سال آینده  برای حوزه مسکن  و به ویژه  بخش اجاره‎بها برنامه های تازه و جدی داشته باشد.

حسام عقبایی با اشاره به این‌که مسکن هم اکنون در رکود به سر می‌برد، اظهار کرد:‌ وزیر راه و شهرسازی باید به بخش مسکن به‎طور جدی توجه و مسائل آن را پیگیری کند تا در آینده بازار مسکن، فضایی آرام و دور از هیجان داشته باشد.

مطالب بیشتر در باره مسکن را در صفحات خبر و گزارش و اخبار مسکن مجله دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…