اجاره سوئیت در تهران

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اجاره سوئیت با مساحت کمتر از 40 مترمربع، متقاضیان زیادی دارد و موجران نیز با اجاره بهای یک میلیون تومان تمایل دارند.
اجاره سوئیت

اجاره سوئیت در تهران، از مسائل بازار مسکن این شهر است. آمار نشان می‎دهد نرخ اجاره سوئیت، نزدیک به یک میلیون تومان است. به نظر می‎رسد با توجه به قیمت بالای اجاره آپارتمان، اجاره سوئیت برای افراد مناسب‎تر است.

به گزارش مجله دلتا، به نقل از «دنیای اقتصاد»، اجاره سوئیت با مساحت زیر ۴۰ مترمربع، متقاضیان زیادی دارد و موجران نیز به اجاره‎بهای یک میلیون تومان تمایل دارند.

اجاره سوئیت

 

در جامعه امروز ایران، تورم و قیمت‎های بالا و درآمدهای ناچیز، قشر متوسط را به زندگی در خانه‎های کوچک که حداقل اجاره‎بها را داشته باشند، مجبور می‎کند. برخی از متقاضیان سوئیت می‎توانند به صورت سرایداری در این سوئیت‎ها زندگی کنند و کار سرایداری ساختمان‎های لوکس را انجام دهند.

از طرفی، تعدادی از ساختمان‎های بزرگ و شیک در تهران، سرایدار مقیم ندارند و از آن‎جا که برای اداره امور ساختمان نیاز به درآمد دارند، این سوئیت‎ها را اجاره می‎دهند تا از محل اجاره‎بهای سوئیت با قیمت مناسب، هزینه‎های ساختمان را تامین کنند. بیشتر این سوئیت‎ها نسبت به عرف منطقه، قیمت کمتری دارند و بازسازی شده‎اند و به طور معمول در طبقه زیر همکف قرار گرفته‎اند.

اجاره سوئیت، با ودیعه بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان و قیمت اجاره‎بهای آن نیز با توجه به منطقه و متراژ سوئیت، بین چندصد هزار تومان تا ۲ میلیون تومان یا بیشتر است.

شایان ذکر است که هرچند همه آگهی‎های عرضه شده  که متراژ ۴۰ مترمربع دارند، سوئیت محسوب نمی‎شوند، اما از آن‎جا که یک واحد کوچک مستقل، در یک ساختمان بزرگ هستند، به عنوان سوئیت ارائه می‎شوند.

با نگاهی به نرخ اجاره سوئیت می‎توان نتیجه گرفت که مالکان به گرفتن اجاره‎بهای یک میلیون تومانی بسیار متمایل هستند و به ندرت می‎شود سوئیتی با رهن کامل یافت.

برای پیگیری جدیدترین اخبار روز مسکن، از شما دعوت می‎شود تا از صفحه‎های  خبروگزارش  و  اخبار مسکن در مجله دلتا ، جامع ترین مجله ملکی، دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…