مبلمان مدرن چوبی گرمابخش خانه (بخش دوم)

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن دکوراسیونی متفاوت با حداقل امکانات خواسته هر فرد است. گاهی فقط با انتخاب مبلمان متفاوت می‌توانید این حس خاص را در محیط اطراف خود ایجاد کنید. در این مطلب سعی شده تا چند مبلمان مدرن چوبی منحصربه‌فرد را به شما معرفی کنیم.
مبلمان مدرن چوبی

در بخش قبل دانستیم مبلمان یکی از اصلی‌ترین اجزای دکوراسیون است. در ادامه به بررسی چند نمونه دیگر از مبلمان مدرن چوبی می‌پردازیم که در عین سادگی بسیار زیبا هستند.

مدرن اما اصیل

میز و صندلی مدرن

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ ترکیب رنگ قهوه‌ای و کرم همیشه جذاب و زیبا، و به روز بوده است. این ترکیب رنگی تاکنون منسوخ نشده و هنوز افرادی هستند که این ترکیب را استفاده می‎کنند. قهوه‌ای رنگی تلخ اما گرم است که هم‌نشینی آن با بیشتر رنگ‌ها زیبا می‌شود. از آنجا که تیره است، فضا را کمی گرفته می‌کند؛ به‌همین‌ سبب  آن‌ را در کنار یک رنگ روشن قرار می‌دهند.

حالا این ترکیب دلنشین در میز و صندلی جلوه‎ای خاصی به خود گرفته و زیبایی آن افزوده شده است. شما با داشتن این مبلمان چوبی مدرن می‌توانید چیدمانی متفاوت در پیرامونتان داشته باشید.

همنشینی علم و هنر

میز جلوی مبل مدرن چوبی

این میز دارای سطحی مستطیل شکل است و به جای پایه، از یک قطعه چوبی منحنی در ساخت آن استفاده شده است. طراحی این میز از این نظر متفاوت است که با وجود متقارن نبودن، نقطه ثقل دارد و با خیالی آسوده می‌توانید روی آن هر چیز که مایلید بچینید. در حقیقت در ساخت این میز از محاسبات علم هندسه، بسیار استفاده شده است.

آسایشی از جنس مدرنیته

صندلی چوبی مدرن

این صندلی راحتی متفاوت، محصول نبوغ و هنر است که توسط طراحان با استعداد طراحی شده. ویژگی این صندلی داشتن پشتی و تشک متحرک است که به شما اجازه می‌دهد که با انتخاب رنگ دلخواه، صندلی را با دکوراسیون منزلتان هماهنگ کنید.

ترسیم خطوط خلاقیت در مبلمان چوبی مدرن

کاناپه مدرن چوبی

کاناپه‌ای متفاوت با آنچه که تاکنون دیده‌اید در برابر شما قرار دارد. این کاناپه از تعداد زیادی چوب خمیده تشکیل شده است که در قسمت پایه این چوب‌ها به هم متصل هستند و در قسمت تکیه‌گاه مبل از هم فاصله دارند. رنگ قهوه‌ای گرم این مبل، زیبایی‌اش را چند برابر کرده است.

sandalie telefon modern مبلمان مدرن چوبی گرمابخش خانه (بخش دوم)این میز تلفن نیز از طراحی مشابه با کاناپه عکس قبل پیروی می‌کند. شما با قرار دادن این دو در یک فضا، علاوه‌ بر داشتن  دکوراسیونی مدرن و متفاوت، مبلمانی هماهنگ در اختیار دارید که نشان از سلیقه شما دارد.

به یاد داشته باشید، آنچه که موجب تفاوت در منزل و محل کار شما می‌شود، میزان هزینه‌ای که برای خرید مبلمان و وسایل دیگر می‌کنید، نیست؛ فقط کمی خلاقیت و انتخاب مناسب با فضایتان، دکوراسیونی متفاوت ایجاد می‌کند.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…