ترفندهای استفاده از رنگ سبز در نشیمن

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تمامی طیف‌های رنگ سبز، زیبا و آرام‌بخش هستند. از تمامی طیف‌های رنگ سبز می‌توانید در طراحی داخلی استفاده کرد.
استفاده از رنگ سبز در نشیمن

این روزها استفاده از رنگ‌های مختلف در طراحی داخلی خانه‌ها بسیار مرسوم و محبوب است. یکی از رنگ‌های خوب و کاربردی در دکوراسیون منزل و طراحی داخلی، رنگ سبز است. رنگ سبز بهترین گزینه برای فضای خانه بوده که خاصیت آن از گیاهان نشات می‌گیرد و آرامش‌بخش و متعادل‌کننده است. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی ترفندهای استفاده از رنگ سبز در نشیمن پرداخته می‌شود.

رنگ مبلمان

یکی از روش‌هایی که می‌توان از یک طراحی داخلی سبز بهره برد، خرید مبلمان سبز و ترکیب آن با تم قهوه‌ای، طوسی یا سفید است. خوشبختانه رنگ سبز با رنگ‌های بسیاری ست می‌شود و ترکیب جذابی را ایجاد می‌کند. می‌توان از بین این رنگ‌ها به کرم، سفید، قهوه‌ای، طوسی، سرمه‌ای و حتی زرد اشاره کرد.

رنگ سبز در دکوراسیو نشیمن

طراحی مینیمالیستی

اگر از طراحی‌های مینیمالیستی لذت می‌برید، بهترین کار این است که رنگ دیوار را سفید کنید. مبلمانی با تم سبز را انتخاب کنید و از گیاهان سبز نیز در محیط خانه استفاده کنید. همچنین می‌توانید دیوار را سبز کنید و از مبلمان کرم، سفید یا طوسی استفاده کنید. در واقع همه چیز، به رنگ سبز انتخابی شما بستگی دارد.

رنگ کوسن‌ها

در طراحی داخلی سبز همچنین می‌توانید با توجه به طراحی خانه، به رنگ کوسن‌ها نیز دقت کنید. این کار تاثیر بسیار زیادی در حال و هوا و رنگ‌بندی فضای داخلی خواهد داشت. از سوی دیگر باید بگوییم که در استفاده از رنگ سبز در طراحی داخلی خود زیاده‌روی نکنید و سعی کنید تعادل را میان رنگ‌ها رعایت کنید.

رنگ کوسن‌ها در دکوراسیون سبز

رنگ دیوارها

اگر دیوارها را سبز می‌کنید، توجه کنید که تجهیزات سفید، سازگاری و زیبایی بیشتری را برای شما به ارمغان خواهند آورد. البته رنگ سبز رنگی است که باید در انتخاب طیف رنگی آن دقت کنید. در واقع هر رنگ سبزی برای اتاق نشیمن، جذاب نخواهد بود.

رنگ سبز در نشیمن

انتخاب فرش

انتخاب فرش نیز در این طراحی بسیار مهم است. اگر از مبلمان سبز استفاده می‌کنید بهتر است فرش در رنگ‌های خنثی مانند طوسی، کرم یا سفید انتخاب شود. اگر انتخاب شما رنگ‌آمیزی دیوارها است، می‌توانید از فرشی با تم رنگی سبز یا طوسی استفاده کنید.

انتخاب فرش در دکوراسیون سبز

رنگ پرده

رنگ پرده نیز در یک دیزاین سبز اهمیت زیادی دارد. برای مثال اگر دیوار سبز است می‌توانید از پرده‌ای در تم طوسی، سفید یا طیف‌های مختلف سبز استفاده کنید. اگر تم خانه کاملا سبز است و دیوارها سفید است، می‌توانید از پرده‌هایی سبز، سفید یا ترکیبی از سبز و سفید استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب تزیین دیوار خانه با ایده های جذاب را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۶ ق٫ظ

  2. هادی ذاهدی هادی ذاهدی(کرمانشاه)

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۰:۳۶ ق٫ظ

    با عرض سلام وخسته نباشی،مطالب واقعا،مفیدوکاربردی هستند.اما اگر اجازه کپی را لطف بفرمایید(برای من که کارم(تزئینات داخل)هست.خیلی خوب بود.

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

      از اینکه همراه ما هستید، سپاس گزاریم. شادی و سلامتی شما آرزوی قلبی ماست.
      می توانید با ذکر منبع از مطالب استفاده بفرمایید.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…