مبلمان مدرن چوبی گرمابخش خانه (بخش اول)

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن دکوراسیونی متفاوت با حداقل امکانات خواسته هر فردی است. گاهی فقط با انتخاب مبلمان متفاوت می‌توانید این حس خاص را در محیط اطراف خود ایجاد کنید. در این مطلب سعی شده تا چند مبلمان مدرن منحصربه‌فرد را به شما معرفی کنیم.
مبلمان مدرن

مبلمان از وسایل جذاب دکوراسیون داخلی است. هر قدر مبلمان خاص و متفاوت باشد، به همان میزان دکوراسیونی متفاوت خواهید داشت. در این مطلب به بررسی چند نمونه از مبلمان مدرن می‌پردازیم که در عین سادگی بسیار زیبا هستند. در ساخت این وسایل از چوب استفاده شده است. چوب گرمای خاص و مطبوعی به فضا می‌دهد؛ به‌همین‌ سبب مبلمان چوبی هنوز هم متقاضیان بسیاری دارد.

سخت مثل سنگ، گرم مثل چوب

moblemane modern مبلمان مدرن چوبی گرمابخش خانه (بخش اول)

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ طراحان با استفاده از ترکیب زیبا و دلنشین سنگ و چوب، میزی مدرن طراحی کرده‌اند که هم چشم‌نواز و هم بسیار مقاوم است. رویکرد طراحان این میز، استفاده از عناصر خام طبیعت است؛ به‌همین‌دلیل تاآنجاکه امکان داشته، ترکیب اولیه مواد به کار گرفته شده در این میز را تغییر نداده و اصالت طبیعی آن را حفظ کرده‌اند.

صندلی گهواره‌ای، نگین مبلمان مدرن

صندلی مدرن گهواره ای

این صندلی که بی‌شباهت به یک کلاه ایمنی واژگون نیست، از طراحی بسیار خاصی برخوردار است؛ به‌شکلی‌که برخلاف سایر صندلی‌های گهواره‌ای که فقط به جلو و عقب می‌روند، در تمام زاویه‌ها تکان می‌خورد. همین طراحی ساده باعث شده که کاربران، این صندلی را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین صندلی‌های خود انتخاب کنند. این صندلی علاوه‌بر متفاوت بودن بسیار راحت است و با نشستن روی آن   احساس آرامش خواهید کرد.

تختخواب ننویی

تخت‌خواب مدرن

تختخوابی که در عکس می‌بینیم، همانند یک ننو تکان می‌خورد. این تکان‌های آرام و یکنواخت باعث می‌شود تا فردی که روی آن دراز کشیده، به خواب عمیق و راحتی فرو رود. با داشتن این تختخواب ساده و مدرن، با بی‌خوابی خداحافظی کنید.

منحنی‌های رامشگر

صندلی مدرن

یک صندلی چوبی شکیل که با استفاده از خطوط منحنی طراحی و ساخته شده است. خطوط منحنی  به لحاظ بصری ملایم هستند و حس آرامش به بیننده القاء می‌کنند. این صندلی ساده و مدرن دکوراسیون بسیار متفاوتی به فضای پیرامون شما می‌بخشد. شما می‌توانید این صندلی را در کنار میز ناهارخوری استفاده کنید.

میز فلس‌دار

میز کشودار مدرن

در ساخت این میز از تعداد زیادی قطعات چوبی فلس مانند استفاده شده است که با باز کردن کشوی میز، پشت‌ و رو می‌شوند. با استفاده از این میز کشودار، جلوه‌ای متفاوت به اتاق غذاخوری خود ببخشید.

سبک اما مقاوم

میز و صندلی مدرن

میز و صندلی‌ که در تصویر بالا می‌بینید ممکن است تصور شود که از مقوا ساخته شده‌اند اما واقعیت این است که از جنس چوب هستند. در ساخت این‌گونه مبلمان مدرن از صفحات بسیار نازک چوبی استفاده می‌شود که در بین دو لایه آن، چوب‌های نازکی حایل شده است تا استحکام آن زیاد شود. وسایلی که با این نوع چوب ساخته می‌شوند بسیار سبک هستند اما از مقاومت بالایی برخوردارند. اگر تمایل دارید از این مبلمان مدرن و جذاب استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود به فکر تهیه چند کوسن و پشتی نرم هم باشید.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…