این جاذبه‌ها در طول روز ناپدید می‌شوند!

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جاذبه‌های دیدنی زیادی در دنیا وجود دارد. از زیباترین جاذبه‌ها گرفته تا عجیب‌ترین‌هایی که بازدیدکنندگان را شگفت‌زده می‌کنند. اما در بین این جاذبه‌ها، مکان‌هایی وجود دارد که نه به خاطر زیبایی یا عجیب بودنشان، بلکه به دلیل ناپدید شدنشان مورد توجه واقع شده‌اند!
جاذبه هایی که ناپدید می شوند

جاذبه های گردشگری‌ در دنیا هستند که به دلیل نزدیکی به دریا و در اثر پدیده جزر و مد، در طول روز چندین بار از نظرها پنهان می‌شوند. با مجله دلتا همراه باشید تا با جاذبه هایی که ناپدید می شوند آشنا شوید.

جاذبه هایی که ناپدید می شوند

پسیج دو گوا در فرانسه

اگر به فرانسه سفر می کنید، حواستان باشد که از کدام جاده می‌گذرید. ممکن است یک دفعه آن جاده ناپدید شود! جاده پسیج دو گوا، دو بار در طول روز در هنگام مد ناپدید می‌شود. این جاده ۴ کیلومتری، موقع مد دریا ۳ متر زیر آب می‌رود! مردم محلی به طور معمول دو بار در روز از این جاده رفت و آمد می‌کنند. پنل‌هایی که در کنار جاده نصب شده‌اند مشخص می‌کنند که چه زمانی عبور از این جاده امن است. با وجود این ممکن است عده‌ای درگیر موج‌ها بشوند. در این صورت می‌توانند از برج‌های نجات‌دهنده‌ای که در این جاده قرار داده شده است، کمک بگیرند. پسیج دو گوا در فرانسه ،از جاذبه هایی که ناپدید می شوند

قلعه سنت میشل در انگلستان، از جاذبه هایی که ناپدید می شوند

این قلعه یکی از معروف‌ترین آثار تاریخی انگلستان است. دسترسی به این قلعه تاریخی، فقط در هنگام جزر ممکن است. مسیر پیاده‌روی مخصوصی که به این قلعه منتهی می‌شود، فقط در هنگام جزر دریا در دسترس است و ممکن است هر لحظه ناپدید شود. حتی ممکن است در وسط راه رسیدن به این قلعه باشید و یک دفعه ببینید در وسط دریا ایستاده‌اید! در این قلعه می‌توانید سلاح‌های قدیمی، باغ‌های زیبا و چشم‌اندازهای بی‌نظیری را ببینید.
قلعه سنت میشل در در انگلستان، از جاذبه هایی که ناپدید می شوند

فرودگاه بارا در اسکاتلند

این فرودگاه در غرب اسکاتلند قرار گرفته است. فرودگاه بارا در زمان مد به زیر آب می‌رود. برنامه‌های پرواز و فرود، با جزر و مد دریا تنظیم می‌شوند! بهتر است اگر تصمیم گرفتید به اسکاتلند سفر کنید، حواستان باشد چه مقصدی را انتخاب می‌کنید. ممکن است یک دفعه متوجه شوید که در وسط دریا فرود آمده‌اید!
فرودگاه بارا، از جاذبه هایی که ناپدید می شوند

مجسمه‌های رودخانه تایمز در انگلستان، از جاذبه هایی که ناپدید می شوند

اگر هنگام مد به دیدن این مجسمه‌ها بروید، احتمالا نمی‌توانید آن‌ها را ببینید! این ۴ مجسمه فقط در هنگام جزر آب قابل دیدن هستند. هدف از ساخت این مجسمه‌ها این بود که توجه مردم به سوخت‌های فسیلی جلب شود. سر این اسب‌ها به عنوان پمپ نفت کار می‌کند. افراد روی آن‌ها نماد محافظان این سوخت هستند. از این ۴ مجسمه، دو نفر از اسب‌سوارها تاجر و دو نفر دیگر کودک هستند.
مجسمه‌های رودخانه تایمز در انگلستان، از جاذبه هایی که ناپدید می شوند
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های جهانگردی، نامه بنویسید تا شریک رویاهایتان را پیدا کنید! را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. راضیه

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۴۹ ق٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ب٫ظ

    چه جالب و دیدنی

    پاسخ

    • زهرا توانا

      ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۴۱ ب٫ظ

      سلام. سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…