شهری که با نزدیک شدن به آن نفرین می‌شوید!

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دادلی، روستایی ویران شده که به محاصره ارواح و شیاطین درآمده و ساکنان آن به یک‌باره و بدون گذاشتن رد پایی از خودشان ناپدید شده‌اند! با ما همراه باشید تا با این مکان آشنا شوید.
شهر دادلی

شهر دادلی که به آن روستای دادلی هم می‌گویند، به روستای نفرین شده مشهور است. این شهر یکی از پر رمز و رازترین شهرهای متروکه آمریکا است. سال‌های سال، افرادی که به موضوعات شکار ارواح علاقه داشتند، با داستان‌هایی که از شهر دادلی به گوششان می‌رسید، هیجان‌زده می‌شدند. گفته می‌شود که این اتفاقات به دلیل نفرینی به وجود آمده، اما این نفرین تا چه اندازه واقعیت دارد؟ اگر دوست دارید تا جواب همه این سوال‌ها را بگیرید، با مجله دلتا همراه باشید.

شهر دادلی کجاست؟

جایی دور دست در شمال غربی ایالت کنتیکت آمریکا در سایه کوه‌ها، بقایای روستای کوچکی به نام دادلی وجود دارد. با اولین قدمتان به این منطقه متوجه می‌شوید که رونق خانه‌های دادلی مدت‌ها پیش از بین رفته است. حالا شهر دادلی به جایی تبدیل شده که فقط مسیر نوردان و افراد ماجراجوی علاقه‌مند به ماجراهای ترسناک جرات رفتن به آنجا را دارند.
شهر دادلی کجاست؟

تاریخچه شهر دادلی

در دهه ۱۷۰۰، گروهی از کشاورزان به نزدیکی ایالت کنتیکت آمدند اما هیچ وقت آن را به عنوان شهر اصلی خودشان انتخاب نکردند. خانواده دادلی صاحب زمین‌های آن منطقه شدند. آن‌ها به بقیه مردم اجازه دادند تا به آنجا بروند و در آن زندگی کنند. از آنجا که این منطقه برای کشاورزی مناسب نبود، این منطقه در دهه ۱۸۰۰ متروکه شد. با توجه به گفته‌هایی که وجود دارد، اگر شما به این شهر بروید و بخواهید وسیله‌ای از آن را به همراه خودتان برگردانید، حتما نفرینی دامن‌گیرتان خواهد شد.

نفرین شهر دادلی از کجا شروع شد؟

ظاهرا تاریخچه این نفرین به زمان پادشاهی هنری پنجم برمی‌گردد. در آن دوران ادموند دادلی به دلیل خیانت به تاج پادشاهی کشته شد. از آن زمان به بعد بود که این باور به وجود آمد که خانواده دادلی نفرین شده اند. نفرینی که دامن همه فرزندان و نوادگان آن‌ها را هم می‌گیرد. برای همه اعضای خانواده دادلی یک حادثه وحشتناک افتاد. بچه‌هایش به یک‌باره ناپدید شدند. برادرش دیوانه شد. همسرش از بیماری سل مرد و خودش هم به اعماق جنگل‌ها رفت و دیگر هیچ‌ خبری از او نشد.
تاریخچه شهر دادلی

اتفاقاتی که در این محل افتاد

در طول سال‌های بعد گزارشی هم داده شد که بر طبق آن، دو نفر به شهر دادلی رفته‌اند و مرتکب خودکشی شده‌اند. یکی از این افراد در نامه‌ای که از او به جا مانده گفته بوده که قبل از اینکه خودکشی کند، شیاطین را دیده است. افراد ماجراجویی که از آنجا دیدن می‌کنند گفته‌اند که یک جسم عجیب دیده و صداهای مشکوکی شنیده‌اند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های جهانگردی، نامه بنویسید تا شریک رویاهایتان را پیدا کنید! را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۱۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۳۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۲۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…