درختان نیوزیلندی که تعظیم می‌کنند!

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جاذبه‌های عجیب زیادی در سراسر دنیا وجود دارد، اما درخت‌هایی در نیوزیلند وجود دارند که بسیار متفاوت هستند. درختان خمیده اسلوپ پوینت در نیوزیلند، از جاذبه‌های عجیبی هستند که به دست طبیعت و بدون دخالت انسان ایجاد شده‌اند.
درختان اسلوپ پوینت در نیوزیلند

زیبایی‌های طبیعی، صخره‌های نفس‌گیر و دشت‌های باشکوه، این منطقه را به یکی از زیباترین مناطق نروژ تبدیل کرده‌اند. با وجود این، در این منطقه به دلیل شرایط بد جوی، هیچ فردی سکونت ندارد. در اینجا تنها می‌توانید درختان خمیده، صخره‌ها، دشت‌ها و گوسفندانی را ببینید که مشغول گشت و گذار در زیر درختان هستند. با مجله دلتا همراه باشید تا با درختان اسلوپ پوینت در نیوزیلند آشنا شوید.

آشنایی با درختان اسلوپ پوینت در نیوزیلند

نیوزیلند، کشوری دیدنی با طبیعتی منحصربه‌فرد است که هر بیننده‌ای را شیفته‌ خودش می‌کند. جاذبه‌های طبیعی و مناظر نفس‌گیر زیادی را می‌توانید در نیوزیلند پیدا کنید. اما درختان منطقه اسلوپ پوینت بدون شک یکی از متفاوت‌ترین و خاص‌ترین پدیده‌های طبیعی این کشور هستند. درختانی که به دلیل شکل به شدت خمیده‌ای که دارند، این تصور را ایجاد می‌کنند که در حال تعظیم کردن هستند!

آشنایی با درختان اسلوپ پوینت در نیوزیلند

درختان اسلوپ پوینت در نیوزیلند در کجا قرار دارند؟

اسلوپ پوینت، جنوبی‌ترین منطقه جزیره جنوب نیوزیلند است. از زمین‌های اطراف اسلوپ پوینت، برای پرورش گوسفند استفاده می‌شود و هیچ ساختمان مسکونی‌ در آن زمین‌ها وجود ندارد. اینجا تنها می‌توانید تابلوی کوچک زرد رنگ و یک فانوس دریایی کوچک را ببینید.

درختان اسلوپ پوینت در نیوزیلند در کجا قرار دارند؟

چرا این درختان در حال تعظیم هستند؟

یکی از عمده دلایل نبود جمعیت انسانی در این منطقه، بادهای سرد و خشنی است که قدرتشان باعث خمیدگی درختان در جهت باد شده است. در این منطقه می‌توانید گوسفندانی را ببینید که آزادانه رفت و آمد می‌کنند. در دهه‌های گذشته، چوپان‌ها پناهگاه‌های مخصوصی برای این حیوان‌ها ساختند تا از آن‌ها در برابر این بادهای خطرناک محافظت کنند.

منطقه درختان اسلوپ پوینت در نیوزیلند محل پرورش گوسفند

این بادهای قوی و خطرناک از سمت اقیانوس جنوبی می‌وزند . اگر دقت کنید، می‌بینید که بعضی از شاخه‌های این درختان کمی در جهت مخالف باد کشیده شده‌اند. این حالت در اثر مقاومت شاخه‌ها ایجاد شده است. این بادهای جنوبی علاوه بر قدرت بالا، بسیار سرد هم هستند.

درختان اسلوپ پوینت در نیوزیلند درختان در حال تعظیم

تابلوهای زرد رنگ چه نقشی دارند؟

در این منطقه می‌توانید تابلوی کوچکی را ببینید. این تابلو فاصله اسلوپ پوینت تا خط استوا و قطب جنوب را مشخص کرده است. اگر در شرایط هوایی متعادل‌تری به این منطقه سفر کنید، می‌توانید از مناظر نفس‌گیر و فوق‌العاده زیبای آن لذت ببرید. مناظری که در اثر این نیروهای طبیعی ایجاد شده‌اند.

تابلوهای زردرنگ کنار درختان اسلوپ پوینت در نیوزیلند

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های جهانگردی، نامه بنویسید تا شریک رویاهایتان را پیدا کنید! را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۲:۵۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۲۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ب٫ظ

    چه جالب

    پاسخ

    • زهرا توانا

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۳۹ ب٫ظ

      سلام. سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…