بهترین مکان میز غذاخوری در دکوراسیون خانه

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اکثر افراد تمایلی به اختصاص اتاق جداگانه برای فضای غذاخوری ندارند. بنابراین بخش جداگانه‌ای از آشپزخانه یا اتاق نشیمن برای فضای غذاخوری در نظر می‌گیرند.
مکان مناسب میز غذاخوری

انتخاب محل مناسب برای میز غذاخوری در فضاهای کوچک آپارتمان‌های امروزی، دغدغه بسیاری از ماست. در فضاهای بزرگ می‌توان به راحتی اتاق جداگانه‌ای را برای میز غذاخوری در نظر گرفت. اما چگونه می‌توانیم، مکان مناسب میزغذاخوری را در دکوراسیون خانه‌های امروزی در نظر بگیریم؟ با مجله دلتا  همراه باشید.

ابعاد میز غذاخوری را در نظر بگیرید!

پیش از هر نکته‌ای آنچه حائز اهمیت است، انتخاب ابعاد مناسب میز غذاخوری است. ممکن است فضای بزرگی داشته باشید. اما ابعاد میز غذاخوری شما مناسب آن نباشد،  در این صورت نمی‌توانید با آسایش از آن استفاده کنید. پس انتخاب شکل و ابعاد مناسب نکته‌ای است که باید بیش از هرچیز به آن توجه کنید.

میز غذاخوری را در مسیرهای پر رفت و آمد قرار ندهید!

اولین نکته در انتخاب مکان مناسب میز غذاخوری در دکوراسیون، عدم قرار گیری در محل‌های پر رفت و آمد است. زیرا مسیرهای پر رفت و آمد بدون شک، مشکلات فراوانی را برای شما در هنگام چیدمان و سرو غذا ایجاد خواهند کرد.

میز غذاخوری را نزدیک آشپزخانه قرار دهید!

نکته بعدی قرار گیری میز غذاخوری در نزدیکی آشپزخانه است. بهترین مکان برای قرار گرفتن میز غذاخوری در نزدیکی آشپزخانه است. زیرا میز غذاخوری به لحاظ عملکرد بسیار با آشپزخانه مرتبط است. پس نیازمند نزدیکی به این فضا است.

محل قرارگیری میز غذاخوری

اگر فضای شما کوچک است!

درصورت کوچک بودن فضا، در انتخاب مکان مناسب میز غذاخوری می‌توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید. اگر فضای شما به نسبت کوچک بوده و میز غذاخوری شما بزرگ است بهتر است که در صورت امکان میز را به دیوار بچسبانید و از فضای اطراف آن بیشتر استفاده نمایید.

نکته دیگر که در قرارگیری میزغذاخوری در فضاهای کوچک باید در نظر بگیرید، قرارگیری در فضاهای خلوت‌تر است. اگر فضای شما نسبتا کوچک است،  اطراف میز غذا خوری خود را خالی نگه دارید. حضور ویترین‌ها و کنسول‌ها می‌تواند عملکرد صحیح میز غذاخوری را مختل نماید.

فضای غذاخوری را برجسته کنید!

گاهی میز غذا خوری شما می‌تواند فضای برجسته خانه شما باشد. به استفاده از کف کاذب در دکوراسیون خانه خود فکر کرده‌اید؟ قرارگیری در یک اختلاف سطح، به خوبی می‌تواند فضای خاصی را برای صرف یک غذای دوستانه و دلچسب برای شما بسازد. حتی می‌توانید این اختلاف سطح را خودتان بسازید.

میزغذاخوری در دکوراسیون

میز غذاخوری را نزدیک تلویزیون قرار ندهید!

نکته آخر عدم قرار گیری میز غذاخوری در نزدیکی فضای تلویزیون است. حضور تلویزیون سبب عدم تمرکز در زمان صرف غذا می شود. با دور کردن این فضا از فضای تلویزیون به خوبی می‌توانید لحظات صرف غذا را منحصر به فرد کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترفندهایی که اتاق خواب را زیبا جلوه می‌دهد! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. بتول مرادی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۹ ق٫ظ

    خیلی خوب وجالب بود اگرممکن است برای یک واحدچهل وپنج متری که چیدمان شیک وبصرفه طراحی وتوضح دهید

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۵ ب٫ظ

    مطلب خوبی بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۰۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

    • ناشناس

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…