دکوراسیون آشپزخانه بدون پنجره

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در هر خانه‌ای بشمار می‌رود. پس باید در هنگام دیزاین آشپزخانه، حساسیت و دقت لازم به خرج داده شود.
دکوراسیون آشپزخانه بدون پنجره

طراحی دکوراسیون آشپزخانه بدون پنجره، کار نسبتا دشواری است زیرا باید فضای آشپزخانه به گونه ای دیزاین شود که پرنور و دلباز به نظر برسد. برای طراحی این مدل آشپزخانه‌ها ایده‌های زیادی وجود دارد. شما می‌توانید به کمک آن‌ها فضایی بی‌نظیر را در آشپزخانه ایجاد کنید. با مجله دلتا همراه باشید.

استفاده از رنگ‌های روشن و سطوح براق

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، رنگ کفپوش ،کابینت‌ها و دیوارها را روشن انتخاب کنید تا فضای آشپزخانه پرنور به نظر برسد. کابینت‌های هایگلاس و براق برای نصب در آشپزخانه‌های بدون پنجره و کوچک انتخابی مناسب بشمار می‌روند.

آشپزخانه بدون پنجره

منبع نوری

اگر شما در حین نوسازی یا باسازی آشپزخانه خانه خود هستید، بهتر است یک پنجره یا نورگیر را به سقف بیفزایید تا آشپزخانه از نور کافی و طبیعی در هنگام روز برخوردار شود. همچنین افزودن این پنجره باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه جذابیت و زیبایی خاصی پیدا کند.

در فضای آشپزخانه‌هایی که فاقد پنجره هستند، در صورت امکان چند منبع نوری را در مکانی که در دید دیگران نیست تعبیه نمایید. در این صورت نور به صورت غیر مستقیم وارد آشپزخانه می‌شود.

استفاده از آینه

اضافه کردن یک آینه به یکی از دیوارهای آشپزخانه، می‌تواند چیزی شبیه به تاثیر پنجره را ایجاد کند. البته آینه با ایجاد حس عمق در فضا، حالت گرفته و کسل‌کننده را از بین می‌برد. همچنین اگر در مقابل منابع نوری مصنوعی قرار بگیرد، تاثیر نورپردازی را دوبرابر می‌کند.

نورپردازی

نورپردازی در بین دو کابینت و نورپردازی کابینت‌های شیشه‌ای نیز یکی دیگر از انواع ایده‌های جالب و کاربردی است. زیرا باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه پرنور و کاربردی‌تر به نظر برسد.

نورپردازی در قسمت زیر کابینت‌ها نیز ایده‌ای جالب است. این نوروردازی باعث می‌شود تا همه بخش‌های آشپزخانه روشن شود و شما در هنگام پخت و پز و انجام فعالیت‌های روزانه، حس و حالی متفاوت  داشته باشید.

چیدمان آشپزخانه بدون پنجره

علاوه بر نورپردازی کابینت‌ها در فضای آشپزخانه بهتر است سایر بخش‌ها را به کمک لوسترها و چراغ‌های آویز نورپردازی نمایید. همچنین لامپ یا لوسترهای آویز را روی سقف اپن یا جزیره آشپزخانه نصب نمایید. در این صورت سطح کار پر نورتری را خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ایده‌های تزیین دیوار اتاق خواب را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۱۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۴۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۳۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۲:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…