رنگ خردلی را در دکوراسیون امتحان کنید!

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تنها با استفاده از رنگ‌ها نیز می‌توان فضایی تازه در محیط زندگی خود ایجاد کرد. رنگ‌ها به هر خانه‌ای و با هر سبکی، انرژی و زندگی می‌بخشند.
رنگ خردلی در دکوراسیون

رنگ خردلی در دکوراسیون یکی از رنگ های بسیار کاربردی است و از نظر من این موضوع از دو جهت قابل بررسی است. این که خردلی در عین جذاب و خاص بودن، ملایم و لطیف نیز هست. بنابراین شاید برای کسانی که به رنگ زرد علاقه زیادی ندارند، بتواند نقش خوبی در دکوراسیون ایفا نماید. در این مطلب از مجله دلتا کاربردهای مختلف این رنگ را بررسی می‌کنیم.

ایجاد یک پالت نرم و ملایم

بعضی از مردم در استفاده از رنگ هایی مانند زرد ترس دارند. همچنین نمی‌توانند ریسک استفاده از آن‌ها را در فضاهایی مانند نشیمن بپذیرند. اما رنگ خردلی می‌تواند ترکیب رنگی ملایم و در عین حال روشنی را در فضا به وجود بیاورد. همان‌طور که در نشیمن زیر مشاهده می کنید، کاناپه خردلی رنگ در کنار دیوار کرمی قرار گرفته و با رنگ‌های قهوه‌ای سقف و طوسی کف نیز همنشینی بسیار خوبی پیدا کرده است.ترکیب رنگ خردلی در دکوراسیون

کوسن‌های خردلی در کنار وسایل طلایی

کوسن های خردلی برای فضای نشیمن بسیار مناسب هستند و در کنار اکسسوری های طلایی هماهنگی بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند. در نشیمنی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، همین ایده برای کوسن ها با قاب و چراغ پایه دار طلایی عملی شده است. اگر جنس کوسن ها مخمل در نظر گرفته شود، جنبه لوکس بودن بیشتری را به فضا اضافه خواهد کرد. البته به غیر از اکسسورهای طلایی از نمونه‌های برنجی نیز می‌توانید استفاده نمایید.

ترکیب رنگ خردلی در دکوراسیون

روشن‌تر شدن فضا با خردلی و سفید

یکی از ترکیب های رنگی بسیار زیبا و پرکاربرد با خردلی رنگ سفید است. با این ترکیب رنگ خردلی در کنار سفید روشنی بیش تری در فضا ایجاد می‌شود. بهتر است لوازم جانبی خردلی را به اتاق‌هایی اضافه کنید که از نور طبیعی زیادی برخوردار هستند. به این ترتیب جلوه‌ای بهتر دارند و فضاهای دیگر را روشن نیز نگه دارند.

روشن‌تر شدن فضا با خردلی و سفید

رنگ خردلی در کنار خاکستری

خاکستری رنگ محبوبی است و در بسیاری از موراد به عنوان یک رنگ خنثی و تعدیل کننده رنگ‌های دیگر بکار می رود. اما ممکن است برای بعضی از فضاها مانند اتاق خواب با نور کم مناسب به نظر نیاید. تر کیب این رنگ با خردلی می‌تواند تا حدی این مشکل را بر طرف نماید. در واقع خنثی بودن خاکستری با گرمی خردلی ترکیب دلپذیری را به خود به همراه دارد. البته طراحان معمولا رنگ خاکستری را برای زمینه و خردلی را برای اکسسوری‌ها و لوازم جانبی مانند کوسن‌ها در نظر می‌گیرند.

رنگ خردلی در کنار خاکستری

ترکیب رنگ خردلی در آشپزخانه

یکی از روش‌های خوب برای ایجاد فضای گرم و صمیمی در یک آشپزخانه استفاده از رنگ خردلی در آن است. اگر به تصویر بالا دقت نمایید، متوجه می شوید که این رنگ برای فضای بین کابینت ها انتخاب شده اما بیش ترین جلوه به وجود آمده به دلیل وجود رنگ قهوه‌ای کابینت ها و چهار چوب درب آشپزخانه است. خردلی و قهوه‌ای یک ترکیب بسیار قوی و شیک ایجاد می کنند که البته بهتر است هر دو به میزان محدود و در کنار یک رنگ زمینه مورد استفاده قرار بگیرند.

ترکیب رنگ خردلی در آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترفندهایی کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…