با فرش فانتزی، خانه‌ای شیک و مدرن داشته باشید!

۷
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرش‌های فانتزی دارای رنگ‌هایی شاد هستند و به خانه‌ها روشنی می‌دهند. همچنین این رنگ‌های روشن منزل شما را زیبا و جذاب می‌کنند.
فرش فانتزی در دکوراسیون

انتخاب فرش می‌تواند پایه و زیربنای یک طرح جذاب برای دکوراسیون منزل شما باشد. شما به‌طور حتم برای تکمیل دکوراسیون خانه‌ خود به فرشی احتیاج دارید که به اصطلاح در فضا بنشیند. این به آن معنی نیست که تنها به رنگ فرش دقت کنید. این روزها سبک فرش هم یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند انتخاب را برای شما راحت‌تر کند. در این مطلب از مجله دلتا به نکات، انتخاب فرش فانتزی در دکوراسیون داخلی پرداخته می‌شود.

سبک فرش فانتزی

سبک فرش فانتزی در دکوراسیون داخلی یکی از ویژگی‌هایی است که قبل از هر چیز به سلیقه و سبک دکوراسیونی که دارید، بستگی دارد. بهتر است بدانید که منزل شما با کدام سبک از فرش‌های فانتزی نمایی بهتر پیدا می‌کند. برای این کار به مبلمان و وسایل فضایی که قرار است فرش فانتزی را در آنجا قرار دهید، توجه کنید.

دکوراسیون با فرش فانتزی

نکته: اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک است، تصور نکنید فرش مدرن فانتزی مناسب فضای شما نیست! فرش‌های فانتزی مدل‌های متنوعی دارند که انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کنند.

رنگ فرش فانتزی

رنگ فرش فانتزی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر نمای منزل شما داشته باشد. برای اینکه راحت‌تر از این مرحله عبور کنید دقت نمایید که کف و دیوارهای شما چه رنگی دارد. زیرا نمای فرش تا حد زیادی به رنگ کف وابسته است. اگر کف فضای مورد نظر شما رنگی خنثی یا سفید دارد می‌توانید رنگ‌های کمی تیره‌تر را انتخاب کنید. اما ترجیحا درجه رنگ انتخابی برای فرش فانتزی باید کمی پررنگ‌تر باشد تا بیشتر به چشم بیاید.

انتخاب فرش فانتزی

هماهنگی فرش با نورپردازی

در فرش‌های فانتزی مسئله دیگری هم وجود دارد و آن تفاوت رنگ فرش در نورهای مختلف است. به همین دلیل در هنگام انتخاب رنگ فرش، نور منزل خود را هم در نظر بگیرید. در فضاهایی که نور کمتری دارند، رنگ فرش فانتزی تیره، انرژی و روح فضا را از بین می‌برد. همچنین فرش‌هایی با رنگ‌های روشن و طرح‌های درشت، فضا را روشن‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد.

هماهنگی فرش فانتزی با نورپردازی

ابعاد فضا

برای انتخاب و خرید فرش فانتزی ابعاد فضایی که قرار است فرش در آن قرار گیرد را در نظر بگیرید. دوست دارید تمام کف را با فرش فانتزی بپوشانید یا فقط قسمتی از مرکز اتاق را؟ پاسخ این سوال ابعاد فرش فانتزی انتخابی شما خواهد بود.

عملکرد فضا

فرش‌های فانتزی با تنوع بالایی که دارند، قابلیت قرار گرفتن در فضاهای گوناگون را دارند. مثل  نشیمن، اتاق خواب، راهرو، درب ورودی و…

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ اصل برای داشتن خانه‌ای شیک و خاص  را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۳ ب٫ظ

  3. بهی

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۴۶ ب٫ظ

    بسیار قابل استفاده موثر مفیدمیباشد

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۵۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۵ ق٫ظ

  5. الهام الهلام

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۱۳ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…