کدام آپارتمان ها برای خرید مناسب ترند؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تخلیه حباب قیمتی متعارف در آپارتمان‌های نوساز، به پرمشتری شدن آپارتمان های قیمت مناسب، کمک کرده است.
آپارتمان های قیمت مناسب در تهران را بشناسید

کدام آپارتمان ها برای خرید مناسب ترند؟ واسطه های معاملات خرید و فروش مسکن در پاسخ به این سوال معتقدند: هم‎اکنون آن دسته از آپارتمان هایی مناسبند و خریداران بیشتری دارند که ۱۰ تا ۱۵ سال از ساخت آن‎‎ها می‎گذرد و  وام بانکی به آن ها تعلق می‎گیرد.

این آپارتمان های قیمت مناسب مزایای دیگری نیز دارند. اول این‎که  آن‎قدر قدیمی و سالخورده نیستند که بشود از نمای بیرونی عمرآن‎ها را حدس زد. دوم این‎که چون زیاد فرسوده نشده‎اند، می‎شود با هزینه مناسب و کم، نقص‎ها را برطرف و بار دیگر آن‎ها را بازسازی و نوسازی کرد.

به گزارش مجله دلتا به نقل از دنیای اقتصاد، آمار نشان می‎دهد که سطح معاملات مسکن در میانه پاییز، به حد ماه نیمه تعطیل سال، یعنی فروردین ماه رسیده است. مراجعه برای خرید آپارتمان‌ های بیش از ۱۰ سال ساخت، به دلیل برخی مزیت‎های آن، از جمله  قیمت مناسب‎تر، منجر به پرتقاضا شدن این‎گونه آپارتمان‎ها نسبت به دیگر واحدهای موجود در بازار شده است. همچنین، تخلیه حباب قیمتی متعارف در آپارتمان‌های نوساز نیز به پرمشتری شدن آپارتمان های قیمت مناسب، کمک کرده است.

آپارتمان های قیمت مناسب

مشاوران املاک می‎گویند هم اکنون خریداران  واحدهای نوساز بسیار کم شده و به همین نسبت عرضه نوسازها نیز رو به کاهش گذاشته است. اما در این شرایط رکود حاکم بر بازار، همچنان آپارتمان‌های با عمر بنای بالای ۱۰ سال و به قول واسطه‌ها «به قیمت رسیده»، خریدار دارند و مشتریان، بیشتر این واحدها را جست‌وجو می‎کنند.

قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‎‎های موجود در بازار نشان می‌دهد بهای واحد‎های بالای ۱۰ سال ساخت، متناسب با ارزش منطقه و موقعیت ملک است و به‌طور کلی کانون آپارتمان های قیمت مناسب در بازار مسکن را باید در همین گروه سنی دسته‎بندی کرد.

برای پیگیری اخبار روز مسکن، از صفحات  خبروگزارش  و  اخبار مسکن در مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…