نکاتی مهم، در دکوراسیون خانه‌های کوچک

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به کوچک شدن فضای خانه‌ها به دنبال نکته هایی از دکوراسیون داخلی هستیم که با استفاده از آن‌ها بتوانیم اتاق‌های کوچک خانه را بزرگ‌تر از آنچه که هستند، نشان دهیم.
دکوراسیون فضاهای کوچک

اگر می‌خواهید بهترین استفاده را از فضای خانه کوچک خود داشته باشید باید برای خرید و البته چیدمان وسایل آن نکته هایی را بدانید. نکته‌هایی که خانه کوچک شما را دلباز و دوست داشتنی می‌کند. بهتر است دکوراسیون فضاهای کوچک به شکلی هوشمندانه‌تر و کاربردی‌تر انجام شود. با مجله دلتا همراه باشید.

میز و صندلی‌های غذاخوری کاناپه‌دار

این میز و صندلی‌ها به واقع در دکوراسیون داخلی خانه شما معجزه می‌کنند. این میز و صندلی‌ها به دلیل آن که در یک طرف دارای کاناپه هستند، می‌توانند در فضا‌های کوچک بسیار کاربردی باشند. این کاناپه‌ها چند عملکرد دارند. اول این که باعث می‌شوند تا ظاهر میز و صندلی‌های غذاخوری سبک‌تر باشد. همچنین در زمان مهمان‌داری هم آن‌ها به کمک شما می‌آیند و نشیمن‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

چیدمان فضاهای کوچک

جالباسی‌های دیواری 

یکی دیگر از وسیله‌هایی که می‌تواند در فضا‌ها و خانه‌های کوچک کاربردی باشد، جا لباسی‌های دیواری هستند. جالباسی‌های بسیار خلاقانه برای آویزان کردن لباس‌ها همیشه کارآمد هستند. همچنین باعث می‌شوند تا فضا‌های کوچک به راحتی نظم دهی و طبقه بندی شوند. تاکید می‌کنم که این جالباسی‌ها باید دیواری باشند تا حجمی از فضای داخلی اتاق را اشغال نکنند.

مبل‌های تکی و نیمکتی

صندلی‌های تکی و نیمکتی هم از مبلمان‌هایی هستند که در دکوراسیون داخلی فضا‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. این صندلی‌های خاص، برای سلیقه‌های خاص مناسب هستند.

چیدمان فضاهای کوچک

قفسه‌های مختلف برای فضا‌های داخلی خانه

یکی دیگر از لوازمی که می‌تواند به نظم‌دهی دکوراسیون فضاهای کوچک کمک کند، قفسه‌ها هستند. این قفسه ها می‌توانند در جای جای خانه مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین می‌توانند به هرکدام از فضا‌های داخلی خانه مثل آشپزخانه، ورودی و یا حتی اتاق نشیمن مربوط باشند. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام فضا به قفسه‌های بیشتری نیاز دارد.

چیدمان فضاهای کوچک

ویترین و استند‌هایی برای خانه‌های کوچک

فکر نکنید که، چون خانه شما کوچک است باید قید استند‌ها و ویترین‌های خود را بزنید. ممکن است نیاز باشد که کمی آن‌ها را کوچک‌تر کنید، اما لزوما نباید آن‌ها را حذف کنید. می‌توانید انواع مینیمال‌تر و کوچک‌تر آن‌ها را تهیه کنید و در دکوراسیون داخلی خانه خود به کار ببرید.

تخت خواب‌های کم‌جا و کمد‌های تخت خواب شو

این کمد‌ها و تخت خواب‌ها باعث می‌شوند تا شما فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. یادتان باشد که وسایل تاشو، معجزه دکوراسیون منزل کوچک هستند. پس حتما نگاهی به آن‌ها بیندازید و آن‌ها را مد نظر داشته باشید.

چیدمان فضاهای کوچک

پیشنهاد مطالعه: مطلب وسایلی که برای اتاق خواب لازم و ضروری است! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۰:۴۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۲۱ ق٫ظ

  3. پونه

    ۱۱ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

    مصی اطلاعات.کاربردی.هستند.من.استفاده.میکنم.اگر.میشد.از.آپارتمان.۷۰.متری.وآشپزخانه.خیلی.کوچک.عکس.میفرستادم.ودر.چیدمان.کمک.میشد.عالی.بودم

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۵ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۱۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۰۲ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…