آپارتمان های رهن کامل در شمال پایتخت

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عرضه آپارتمان‌های رهن کامل در پاییز امسال در مناطق شمالی تهران قابل توجه است. البته نوع آپارتمان‎های عرضه شده درپاییز امسال با نوع تابستانی آن متفاوت است.
آپارتمان های رهن کامل

آپارتمان های رهن کامل با مساحت بیش از ۱۰۰ مترمربع، در مناطق شمالی تهران افزایش یافته است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، از اواخر بهار تا اواخر تابستان امسال به  سبب رونق معاملات خانه و آپارتمان، بازار آپارتمان‎های رهن کامل نیز داغ شد.

بسیاری از خریداران خانه که اقدام به رهن کامل ملک خریداری شده و افزایش توان مالی خودکرده‎اند،با جهش بی رویه قیمت‌ها مقابله کرده و به این ترتیب توانستنه‎اند خانه‌دار شوند.

در پاییز امسال با خروج رونق از بازار مسکن، هنوز تعداد عرضه آپارتمان‌های رهن کامل قابل توجه است. البته نوع  آپارتمان‎های رهن کامل عرضه شده درپاییز امسال  با نوع تابستانی آن متفاوت است.

انگیزه عرضه آپارتمان‎های رهن کامل در پاییز به اجاره رفتن ملک در شرایط سستی و سردی بازار اجاره‌بهاست. در نتیجه بهای پیشنهادی آپارتمان های رهن کامل در پاییز، اندکی نسبت به  اینگونه واحد‎ها در تابستان امسال مناسب‌تر است.

با وجود این، بخشی از بازار رهن کامل آپارتمان‌ها، روند جزیره‌ای متفاوت از کل بازار اجاره‌ دارد. این موضوع به بازار سه منطقه شمالی تهران شامل مناطق یک، دو  و سه اختصاص دارد.

آپارتمان های رهن کامل در شمال پایتخت

در این مناطق تمایل به دریافت اجاره‌بهای ماهانه بسیار زیاد و آپارتمان‎های رهن کامل در این مناطق کمیاب است.

مالکان یک گروه از آپارتمان‌های مناطق یاد شده در پاییز که مستاجران، کمتر به بنگاه‌ های املاک مراجعه می‎کنند،به عرضه آپارتمان‎های رهن کامل خود تمایل بیشتری دارند.

مالکان این آپارتمان‌ها که بیش از ۱۰۰ متر مربع مساحت دارند،با توجه به امکانات لوکس، اغلب ملک خود را در بازه قیمتی مترمربعی ۳ میلیون تومان  رهن می‌دهند.

 نگاهی به واحد‎های مسکونی اجاره‎ای درآذرماه تایید می‎کند که، تمایل به عرضه آپارتمان رهن کامل در مناطق لوکس تهران در میان مالکان آپارتمان‌های بزرگ ‌متراژ دیده می شود.

برای آگاهی از رهن و اجاره آپارتمان، صفحات خبر و گزارش و اخبار مسکن مجله دلتا را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…