جزیره همیشه بهار، زادگاه کریستیانو رونالدو

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زیبایی‌های جزیره مادیرا به قدری است که لقب‌های «بهشت اروپا» و «شهر همیشه بهار» برایش کوچک است.
جزیره مادیرا

بوی گل‌های تازه، اولین چیزی است که در مجمع الجزایر مادیرا شما را مدهوش خواهد کرد. جزیره‌هایی که با گل‌های وحشی رنگارنگ که زیبایی‌ آن فناناپذیر است، تزیین شده‌اند. با مجله دلتا همراه باشید تا با جزیره مادیرا آشنا شوید.

جزیره مادیرا ،‌ جزیره همیشه بهار

جزیره مادیرا از تعدادی قله‌های آتشفشانی تشکیل شده است. این قله‌ها سر از دریا برآورده‌اند. آب و هوای اقیانوسی باعث شده تمام طول سال در مادیرا بهار باشد. گل‌های صورتی و بنفش در تمام دیوارهای این شهر خود نمایی می‌کنند. انگار کسی این مناظر زیبا را با مداد رنگی نقاشی کرده است.
جزیره مادیرا ،‌ جزیره همیشه بهار

همه چیز درباره سفر به جزیره مادیرا

در مادیرا چند ساحل مخصوص شنا وجود دارد. اما جاذبه اصلی، صخره‌های زیبایی است که به دریا پیوسته‌اند. شهر مادیرا به معنای واقعی یک شهر مدرن در دل یک طبیعت بکر است. ساخت و سازها به گونه‌ای هستند که کمترین آسیب را به منابع طبیعی برسانند.
در این نقطه از جهان، می‌توانید در جنگل‌های باستانی قدم بزنید. قدمت‌ این جنگل‌ها، به پیش از عصر یخبندان بر می‌گردد. به همین دلیل، منطقه نوار ساحلی به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است. سفر به جزیره مادیرا یک تجربه شگفت انگیز از تعامل با طبیعت است.
همه چیز درباره سفر به جزیره مادیرا

زنگ ورزش

مادیرا دارای طبیعتی بکر و بی نظیر است. این موضوع دلیل اصلی هجوم ماجراجویان به این شهر است. شما هم در سفرتان بهتر است سراغ تجربه‌های جدیدی بروید. ورزش‌هایی که تا به حال جرات انجام‌شان را نداشته‌اید، در جزیره مادیرا انتظارتان را می‌کشد.

کوهنوردی با دوچرخه در جزیره مادیرا

اگر تاکنون در کوهستان دوچرخه سواری نکرده‌اید، بهتر است این تجربه را در مادیرا کسب کنید. مسیرهای پر پیچ و خم جنگلی به مناظر زیبایی ختم می‌شود. راه خود را به بالای کوه ادامه دهید تا ساحل را از آن بالا به نظاره بنشینید.

غواصی در آکواریوم

شیرجه زدن در آکواریوم در کنار کوسه‌ها، تجربه‌ای نیست که بتوان به آسانی از کنارش گذشت. آکواریوم مادیرا یکی از زیباترین آکواریوم‌های جهان است. این آکواریوم، خانه صدها گونه مختلف دریایی است. اگر تاکنون تجربه غواصی نداشته‌اید، نگران نباشید. یک مربی باتجربه قبل از شیرجه رفتن آموزش‌های لازم را به شما می‌دهد.

شنا در استخرهای طبیعی

در روستای پورتو مونیر در بخش شمال غربی جزیره مادیره ، می‌توانید استخرهای طبیعی را پیدا کنید. این استخرها توسط سنگ‌های آتشفشانی محاصره شده‌اند. استخرهای طبیعی آب خنکی دارند که علاوه بر لذت شناکردن، خواص درمانی بسیاری هم دارند.

پاراگلایدر

تماشای منظره اقیانوس اطلس از بالای صخره‌ها و لذت سقوط در دره سرسبز، در انتظار شماست. چندین شرکت معتبر بین‌المللی امکان پرواز با پاراگلایدر را در اختیار ماجراجویان قرار می‌دهد.
جزیره مادیرا در پرتغال
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های جهانگردی،موزه اختصاصی کریستیانو رونالدو را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. فریاد بابائی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۲۴ ق٫ظ

    بسیار زیبا

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۵۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…