اقامت در لانه شیرها!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خیلی افراد از صدای غران یک شیر در باغ وحش می‌ترسند. شما چطور؟ آیا می‌توانید داخل قفس شیر غران شوید و در آنجا اقامت کنید؟ باغ وحش لندن این امکان را برای شما فراهم کرده است.
اقامت در لانه شیرها

باغ وحش لندن امکانات جدیدی را برای بازدیدکنندگانش فراهم کرده است. این امکانات عبارت‌اند از اقامت در کلبه‌های کوچک چوبی در قلب باغ وحش. با مجله دلتا همراه باشید تا با اقامت در لانه شیرها و جزئیاتش آشنا شوید.

چرا باید در اینجا اقامت کرد؟

با اقامت در این کلبه‌ها می‌توان بعد از ساعات معمول و در تاریکی شب ‏هم، حس و حال باغ وحش را احساس کرد. شما می‌توانید به صدای حیوانات وحشی مختلف در شب گوش دهید. افرادی که در این کلبه‌ها اقامت می‌کنند، می‌توانند از تورهایی که توسط متخصصان هدایت می‌شوند نیز بهره ببرند. ‏‏با اقامت در این باغ وحش، شب را در کلبه‌ای با ‏امکاناتی مدرن همانند تخت، مبل و موارد دیگر سپری خواهید کرد.
با تاریک شدن هوا و در سکوت شب، صدای جغدها و سنجاب‌ها از دور به گوش می‌رسد. با شنیدن غرش شیرها، شاید از ماندن ‏در آن کلبه پشیمان شوید! غرش شیرها به‌قدری قدرتمند و بلند است که تا چهار کیلومتر دورتر از آن‌ها نیز شنیده می‌شود.
اقامت در لانه شیرها در باغ وحش لندن

اقامت در لانه شیرها

اوایل سال جاری در باغ وحش لندن، بخشی با نام «سرزمین شیرها» بازگشایی شد. در این بخش گونه‌ای نایاب از شیرهای آسیایی تحت ‏محافظت قرار گرفتند. این شیرها از شیرهای معمولی آفریقایی شهرت کمتری دارند. آن‌ها از شمال غربی هند، جایی که محل اقامت ‏آخرین شیرهای این گونه بود، به این باغ وحش آورده شدند. در کنار آن‌ها میمون‌های پر سر و صدای هانومان زندگی می‌کنند. ‏درب کناری آن، کلبه‌ای‌ است که می‌توانید اقامتی متفاوت در لانه شیرها را تجربه کنید. ‏ ‏
اقامت در لانه شیرها در سرزمین شیرها

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با مطالب بیشتر به تجربه سفر به قطب جنوب در کافه‌های خاص تهران مراجعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۵۰ ب٫ظ

    چه جالب

    پاسخ

    • زهرا توانا

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۳۲ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…