بازار آپارتمان‌های ۲۰۰ میلیون تومانی در تهران

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تمام مناطق نیمه جنوبی تهران گزینه ای مناسب برای جست‌ و جوی آپارتمان‌های ارزان‌قیمت تازه‌ساز و درعین حال متوسط به شمار می روند، چرا که میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در اغلب محله‌های جنوب شهر کمتر از سه‌ میلیون تومان است.

به رغم این که میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در تهران هم اکنون ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و برای تملک یک واحد مسکونی میان‌متراژ با مساحت ۶۰ تا ۸۰ مترمربع در محله‌های متوسط شهر بودجه ‌ای بین ۲۷۶ تا ۳۶۸ میلیون تومان لازم است؛ اما با بودجه‌هایی کمتر از این میزان هم امکان خرید خانه در پایتخت وجود دارد.

در مقاطع زمانی مربوط به ماه های گذشته، بیش از یک پنجم کل آپارتمان‌های مسکونی فروخته شده در تهران مربوط به واحدهای با ارزش تا ۲۰۰ میلیون تومان بوده که در نیمه جنوبی تهران قرار دارند.

با این بودجه در تهران حتی می‌توان آپارتمان نوساز و تازه‌ساز با سن حداکثر دو تا سه ساله خریداری کرد. بررسی موتورهای جست ‌و جوی معتبر ملکی (از جمله وب سایت ملکی جهانی دلتا) حاکی است که در مناطق ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تهران واحدهای مسکونی متوسط با این قیمت ها فراوان یافت می‌شود.

محله‌های خراسان، شمیران ‌نو، یافت‌آباد، نظام‌آباد، سه‌راه آذری، خواجه‌ نظام، نبرد، پاسدار گمنام، بروجردی، صد دستگاه، جشنواره، حکیمیه، نیکنام، استاد معین، وحیدیه، کن سولقان و… از جمله این مناطق به شمار می روند.

در این مناطق،  قیمت آپارتمان نوساز تا حداکثر سه سال ساخت، هر متر مربع، بین  ۲ تا ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و در نتیجه به راحتی می‌توان آپارتمان ۲۰۰ میلیونی در این محله‌هابه عنوان آپارتمان متوسط خرید.

در این باره بیشتر بخوانید:

delta.ir – مجله خبری دلتا

یک نظر

  1. احمد

    ۱۳ آبان ۱۳۹۶ در ۰:۴۳ ق٫ظ

    در شرایط فعلی یرای خیلی ها همین دویست میلیون هم در حد رویاست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…