نکات کلیدی برای دکوراسیون اتاق خواب صورتی!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر تمایل دارید دکوراسیون اتاق خواب خود را به صورت شگفت انگیز و در عین حال ظریف، طراحی نمایید؛ بهتر است از رنگ صورتی استفاده کنید.
دکوراسیون اتاق خواب صورتی

رنگ صورتی، ترکیبی از رنگ قرمز و سفید است. به همین دلیل صورتی جزو دسته رنگ‌های گرم است. برای اجرای این رنگ در اتاق خواب خود، نیازمند دانستن یک سری نکات هستید. در این مطلب از مجله دلتا نکات کلیدی برای دکوراسیون اتاق خواب صورتی ارائه می‌شود.

یک دیوار تاکیدی به رنگ صورتی برای اتاق خواب خود درست کنید

یکی از راه‌های وارد کردن رنگ صورتی در اتاق، دیوار تاکیدی است. به عنوان مثال دیوار پشت تخت را انتخاب کنید و آن را به رنگ صورتی دربیاورید. می‌توانید، بقیه دیوارها را رنگی خنثی، مانند رنگ سفید بزنید.

دکوراسیون اتاق خواب صورتی

از سایه‌های مختلف رنگ صورتی استفاده کنید

همان‌طور که می‌دانید تمام رنگ‌ها دارای تناژهای روشن و تیره هستند. رنگ صورتی هم سایه‌های مختلفی دارد. می‌توانید از چند رنگ صورتی با تناژهای مختلف در اتاق خواب خود استفاده کنید. به عنوان مثال، روتختی صورتی پاستلی را با بالش های صورتی چرک و با پرده کالباسی ست کنید.

ترکیب رنگی پرطرفدار صورتی، طوسی را در نظر بگیرید

یکی از ترکیب رنگ‌های پر طرفدار برای اتاق خواب، صورتی و طوسی است. صورتی جزو دسته رنگ‌های گرم است. طوسی، رنگی خنثی و سرد است. این دو رنگ در کنار یکدیگر می‌توانند مکمل خوبی باشند.

دکوراسیون اتاق خواب صورتی

ممکن است بخواهید رنگ صورتی در اتاق شما بیشتر دیده شود. بنابراین از رنگ صورتی در سطوح بیشتر مانند دیوارها، پرده و روتختی استفاده کنید. از رنگ طوسی نیز در سطوح کمتر مانند بالش‌ها، دکوری و اکسسوری‌ها استفاده کنید. همچنین اگر دوست دارید تا رنگ طوسی غالب باشد، بالعکس عمل کنید.

از ترکیب رنگی رویایی سفید و صورتی استفاده کنید

رنگ سفید همیشه نماد پاکی و حس خوب است. ترکیب آن در کنار رنگ صورتی، ظرافت و زیبایی را به خوبی نشان می‌دهد. برای ایجاد فضایی روشن‌تر، رنگ سفید را به عنوان رنگ قالب در نظر بگیرید. در ادامه رنگ صورتی را به فضا اضافه کنید.

دکوراسیون اتاق خواب صورتی

از رنگ آبی پاستلی در کنار رنگ صورتی استفاده کنید

یکی از رنگ‌هایی که در دکوراسیون اتاق خواب صورتی می‌توان استفاده کرد، رنگ آبی پاستلی است. این دو رنگ در کنار هم آرامش و گرما را ایجاد می‌کنند. همچنین شما می توانید از رنگ سفید نیز در کنار آن‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال در عکس زیر دیوار سفید با نقشی صورتی و همچنین روتختی آبی، با یکدیگر ست شده‌اند.

دکوراسیون اتاق خواب صورتی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترفندهایی برای زیباتر شدن خانه را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۲۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…