مبلمان سال ۲۰۱۹ چه ویژگی هایی دارد؟

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبلمان‌های سال 2019 با ویژه‌گی‌های خاص خود وارد بازار شدند. برخی از این ویژه‌گی‌ها را در مبلمان‌های سال‌های گذشته نیز می بینیم و برخی را نه. با بررسی این خصوصیات انتخاب مبلمان جدید کاری ساده‌تر می‌شود.
مبلمان سال 2019

امروزه مبلمان جزئی از وسایل دکوراسیون داخلی شده است. تازه‌ترین مبلمان‌‌ سال ۲۰۱۹ با رعایت اصول زیبایی وارد بازار شده‌اند.با توجه به استفاده زیاد  مردم از مبلمان، پیشنهاد می‌کنیم با این مطلب همراه شوید تا نکاتی را در مورد مبلمان استاندارد بدانید.

مبلمان سسال 2019

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ در بین مبلمان‌ سال ۲۰۱۹، مبل‌های “ال” همچنان جزو پرطرفدارترین‌ها شناخته شده که هم در مدل های  کلاسیک و هم مدرن طراحی شده است. این نوع مبلمان ،بیشتر برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مبل 2019

یکی از دلایل محبوبیت این نوع مبلمان، کارایی آن است؛ به‎طوری‌که با بیشتر سبک‌های چیدمان هماهنگ می‌شود. علت دیگر را باید در راحتی آن جست‌وجو کرد. مبلمان طرح “ال” یکی از مناسب‌ترین مبلمان برای اتاق نشیمن است.

مبلمان جدید

استفاده از مبلمان “ال” منحصر به خانه نمی‌شود و در دفتر کار نیز طرفداران خود را دارد؛ به همین سبب طراحان مبلمان در سال ۲۰۱۹ بیشترین تمرکز خود را  روی مبلمان “ال” گذاشته‌اند.

دومین گزینه‌ای که طراحان در طراحی مبلمان سال ۲۰۱۹ مد نظر داشته‌اند، اندازه آن بوده است. از آنجا که اکثر خانه‌ها و آپارتمان‌های مسکونی کوچک هستند، مبلمان جمع و جور هواداران بیشتری دارد.

مبلمان کوچک

مزیت دیگر مبل‌های کوچک جابه‌جایی راحت آن است؛ به‌همین سبب تقاضا برای آن زیاد است. کسی که این مبلمان را در دکوراسیون خانه‌اش استفاده می‌کند، با تحمل کمترین فشار بر بدن، می‌تواند آن‌ها را جابه‌جا کند. همچنین نظافت مبل‌های کوچک نسبت به مبل‌های بزرگ و سنگین بسیار راحت‌تر است.

مبل کوچک 2019

طراحی‌های مدرن نیز در مبلمان سال ۲۰۱۹ به چشم می‌خورد. فرم‌هایی که در برخی از این مبل‌ها دیده می‌شود علاوه بر اینکه زیبایی و جذابیت خاصی دارند، از سبک‌های طراحی هنر مدرن پیروی کرده‌اند. استفاده از این نوع مبلمان، فضا را مدرن و امروزی می‌کند.

مبلمان مدرن 2019

مسئله‌ حائز اهمیت که در طراحی مبلمان سال ۲۰۱۹، مانند سال‌های گذشته مورد توجه  طراحان بوده، رنگ مبل‌هاست. امسال غالب رنگ‌های استفاده شده در مبلمان، رنگ منتخب سال ۲۰۱۹، یعنی رنگ مرجانی  است. اما به غیر از آن رنگ‌های شاد نیز بسیار مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

مبلمان شاد

ترکیب رنگ بنفش نیز همچنان در مبلمان‌ دیده می‌شود. در بعضی مواقع این رنگ در کنار سایر طیف‌های خود قرار گرفته و در برخی موارد با رنگ‌های خاکستری، سفید، سبز و… ترکیبات رنگی چشم‌نوازی ارائه داده است.

مبل بنفش 2019

نکته دیگری که در طراحی مبلمان سال ۲۰۱۹ به چشم می‌خورد، روی آوردن طراحان به رنگ‌های گرم و استفاده از این رنگ‌ها در تزئینات داخلی است. رنگ‌های گرم، حس راحتی و گرمی را القاء می‌کنند.

مبل گرم 2019

با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید مبلمان مورد نظرتان را راحت‌تر انتخاب  و فضایی دلنواز برای خود و اطرافیانتان مهیا کنید.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

۲ دیدگاه

  1. مجد

    ۲۲ آذر ۱۳۹۷ در ۱۲:۴۳ ب٫ظ

    بسیار زیبا

    پاسخ

    • زهرا نوری درخشان

      ۲۴ آذر ۱۳۹۷ در ۲:۰۷ ب٫ظ

      ممنون از توجه شما به مجله دلتا. مجموعه دلتا خوشحال است که رضایت شما را جلب کرده است.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…