چه رنگ کاغذ دیواری، خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد؟

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه، اکثر افراد برای زیبایی بیشتر و سهولت، از نصب کاغذ دیواری به نسبت رنگ کردن دیوارها، برای فضاهای مختلف خانه استفاده می‌کنند.
کاغذ دیواری خانه کوچک

شما برای دیوارهای منزل خود از رنگ استفاده کرده‌اید یا کاغذ دیواری؟ امروزه، برای زیبایی بیشتر و سهولت در نصب به نسبت رنگ آمیزی، از کاغذ دیواری استفاده می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا به نکاتی درباره کاغذ دیواری خانه کوچک اشاره کرده‌ایم. با رعایت کردن این موارد می‌توانید، خانه کوچک خود را بزرگ و دلباز نشان بدهید.

کاغذ دیواری به رنگ روشن فضا را دلباز می‌کند

استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی، اولین گزینه ای است که در بزرگ نشان دادن خانه به ذهن می‌رسد. بهتر است برای رنگ کاغذ دیواری خانه کوچک، از تنالیته رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. بنابراین علاوه بر دلبازتر کردن دکوراسیون داخلی منزل، مبلمان فضا را نیز چشم‌گیرتر نموده‌اید.

کاغذ دیواری رنگ شاد را در کنار رنگ‌های روشن بیاورید

احتمالا ترس استفاده از رنگ‌های شاد برای خانه‌های کوچک را دارید. استفاده از رنگ‌های شاد در کنار رنگ‌های روشن یک انتخاب هوشمندانه است. این امر هم فضا را دلبازتر می‌کند و هم با لکه‌های رنگی شاد، فضا روح می‌گیرد. برای رعایت کردن این ترفند کافی است نترسید و با شجاعت و دقت رنگ‌ها را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری رنگ روشن

 رنگ‌های پاستیلی کاغذ دیواری، در خانه آرامش ایجاد می‌کند

آرامش یکی از آیتم‌هایی است که اکثر افراد آن را در خانه الزامی می‌دانند. فضای خانه برای جمع شدن افراد در کنار هم است که به آرامش برسند. برای رسیدن به این آرامش رنگ‌های موجود در فضا نیز دخیل هستند. پس استفاده از رنگ‌های پاستیلی در کاغذ دیواری برای دکوراسیون منزل را فراموش نکنید.

از کاغذ دیواری ساده در کنار کاغذ دیواری طرحدار استفاده کنید

معمولا خیلی از ما از یک ست رنگی ساده یا طرحدار برای تمامی دیوارهای فضا استفاده می‌کنیم. این موضوع انتخاب اشتباهی است و تمامی مرزهای دیوارها را از بین می‌برد. سعی کنید یک دیوار را مخصوصا دیواری که نقطه کانونی فضا است، انتخاب کنید. سپس آن را با کاغذ دیواری طرح‌دار و دیگر دیوارها را با کاغذ دیواری ساده و مینیمال بپوشانید. این نکته باعث می‌شود فضای شما دارای عمق شود. همچنین بزرگ‌تر از حد معمول احساس شود.

با کاغذ دیواری سه بعدی به فضا عمق بدهید

کاغذ دیواری سه بعدی،  کاغذ دیواری هایی هستند که مخاطب، خود را در آن طرح احساس می‌کند. برای مثال یک مدل کاغذ دیواری دارای طرح سه بعدی جنگل است. اگر این کاغذ دیواری در سالن پذیرایی یا اتاق خوابی نصب شود ممکن است در نگاه اول به مخاطب حس حضور در جنگل را القا ‌کند. پس با نصب این مدل کاغذ دیواری‌ها برای یک دیوار، می‌توانید به فضا عمق بدهید. همچنین باعث بزرگ تر دیده شدن آن شوید.

کاغذ دیواری رنگ روشن

 از تنالیته رنگی مشابه استفاده کنید

از رنگ‌های مشابه در یک تنالیته رنگی استفاده کنید. یعنی اگر قرار است برای یک دیوار اتاق خواب از آبی روشن استفاده کنید سعی کنید به سمت تنالیته رنگ آبی برای دیگر دیوارها بروید. استفاده از رنگ‌های مختلف با تنالیته‌های متنوع، باعث می‌شود فضا شلوغ و دلگیر احساس شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی خانه را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۳۴ ب٫ظ

  2. ابراهیم رضایی

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۱ ق٫ظ

    سپاس از بابت تنوع مطالب ارزنده و مفید و معرفی عالی نقاط مختلف جهان با جزئیات تمام پاینده باشید

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۲۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۳۶ ب٫ظ

    مطلب خوبی بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۵۵ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۲۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…