ترفندهایی برای زیباتر شدن خانه

۱۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین کارها برای خانم‌های خانه، چیدمان و دکوراسیون منزل است. آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چه چیز باعث می‌شود که برخی خانه‌ها شیک‌تر به‌نظر برسند؟
ترفندها برای زیباتر شدن خانه

اکثر ما به دنبال وسایلی هستیم که با استفاده از آن‌ها، دکوراسیون خانه را شیک‌تر از قبل جلوه بدهیم. در این مرحله سوالاتی ذهن را مشغول می‌کند. از جمله اینکه وسایل تزئینی منزل جدید، شامل چه مواردی می‌شوند؟ چگونه وسایل منزل را بچینیم؟ در این نوشتار از مجله دلتا برخی از ترفندها برای زیباتر شدن خانه معرفی می‌شوند.

مبلمان شیک

یکی از اصلی‌ترین وسایل هر خانه‌ای مبلمان هستند که در نگاه اول، مخاطب را به خود جذب می‌کنند. انتخاب یک مبل شیک برای خانه، اولین قدم برای داشتن خانه‌ای زیبا و لوکس است.

روش های زیباتر شدن خانه

در انتخاب مبلمان، باید آیتم‌های زیادی را بررسی کرد. از جمله سبک فضا، متراژ، رنگ، بودجه و مواردی از این قبیل. بهتر است به تمامی این موارد در زمان انتخاب مبل توجه داشته باشید. در این صورت بهترین و مناسب‌ترین مبلمان را برای دکوراسیون داخلی خانه خریداری خواهید کرد.

انواع قفسه و شلف

یکی دیگر از مواردی که کم‌تر صاحب‌خانه‌ای به آن توجه می‌کند، استفاده از قفسه و شلف برای دکوراسیون خانه است. با استفاده از انواع قفسه و شلف؛ متناسب با دکوراسیون داخلی خانه، می‌توان از حداکثر فضا استفاده کرد. همچنین فضایی برای قرارگیری انواع اکسسوری را فراهم آورد.

فرش جدید

یکی دیگر از وسایلی که در شیک بودن خانه ایرانی، بسیار تاثیرگذار است بکارگیری فرش لوکس و شیک است. در زمان انتخاب فرش نیز مانند مبلمان، باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید. برترین انتخاب، بهتر است متناسب با دکوراسیون داخلی خانه باشد. فراموش نکنید که فرش به خانه حس و حال خاصی می‌دهد. زیبایی فرش در دکوراسیون خانه شیک، بسیار تاثیرگذار است.

روش های زیباتر شدن خانه

پرده

یک خانه در کنار مبل و فرش شیک، نیازمند پرده نیز هست. پرده به فضا روح می‌دهد و می‌توان با استفاده از آن حریم خاصی در فضا ایجاد کرد.

میز تلویزیون لوکس

کمتر خانه‌ای را می‌توان دید که تلویزیون نداشته باشد. یک میز تلویزیون مناسب، از وسایلی است که در زیبایی و شیک دیده شدن دکوراسیون داخلی منزل تاثیرگذار است.

نورپردازی

نورپردازی تاثیر بسیاری در دکوراسیون داخلی فضا می‌گذارد. هر چقدر زیباترین و بهترین وسایل را برای دکوراسیون داخلی خانه انتخاب کنید، حتی بهترین چیدمان را برای آن اجرایی کنید، اگر نورپردازی فضا مناسب نباشد؛ شیک بودن آن به چشم نمی‌آید. شما می‌توانید با استفاده از انواع لوستر لوکس، هالوژن‌ها و آباژور، چیدمان لوکسی داشته باشید.

روش های زیباتر شدن خانه

انواع اکسسوری

یکی دیگر از ترفندها برای زیباتر شدن خانه، استفاده از اکسسوری است. اکسسوری به دکوراسیون خانه روح می‌دهد. همچنین فضا را بیش از آنکه تصور کنید، شیک و لوکس می‌کند. در دنیای امروز ما، اکسسوری‌ها انواع متنوعی دارند. باید متناسب با دکوراسیون فضا، بهترین و مناسب‌ترین نوع اکسسوری را خریداری کنید. اکسسوری‌ها شامل تابلو و قاب، ساعت، آینه، شمع و … هستند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب از دیوارها ساده نگذرید! را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۷:۲۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۲۶ ب٫ظ

    زیبابود طراحی دکوراسیون رنگ بندی ست بودن لوازمات . عالیه ۲۰

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۱۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

    خوب است ممنون من استفاده کردم

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ب٫ظ

    • سلامترفب

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ب٫ظ

    ف۸۶۹۶

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۴۶ ب٫ظ

  9. دخی بی اعصاب

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۸ ب٫ظ

    مجله دلتا عالیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…