سال ۲۰۲۱ چه کت و شلوار مردانه‌ای باید پوشید؟

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بعد از گذشت چند سال، کت‌وشلوار مجددا به ترند جذاب استایل آقایان در سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است.
کت و شلوار مردانه 2021

در این سال‌ها طرفداران کت‌وشلوار، برای جا نماندن از مد روز، مجبور به پوشیدن این لباس؛ تنها در محل کار یا قرارهای رسمی بوده‌اند. ترند شدن کت‌وشلوار در سال ۲۰۲۱، خبر خوشی برای آقایان شیک‌پوش به‌حساب می‌آید. در این مطلب از مجله دلتا درباره کت و شلوار مردانه ۲۰۲۱ خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

کت و شلوار مردانه ۲۰۲۱

  • برش

از مهمترین ویژگی‌های مدل جدید، دوخت و برش پارچه است. برش باید متناسب با طراحی، فصل و ترند روز باشد. برش کت و شلوار ترند ۲۰۲۱ در قسمت قفسه سینه کمی تنگ‌تر است. شلوار نیز در ناحیه ساق پا، نسبت به قسمت ران کمی تنگ‌تر برش داده شده است.

  • کت یک‌طرف دکمه‌دار 

امسال مجددا کت‌‌های یک‌طرف دکمه‌دار، متشکل از دو دکمه، تبدیل به ترند لباس مردانه شده‌اند.

کت و شلوار مردانه 2021 دکمه

با توجه به رنگ ترند امسال از سوی موسسه پنتون که زرد و خاکستری است، می‌توانید کت‌وشلوارهایی با طیف رنگ خاکستری با پیراهن، کراوات یا حتی جوراب زرد رنگ بپوشید. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب رنگ، نگرش‌ جسورانه‌ای داشته باشید.

  • جلیقه

در سال ۲۰۲۱ جلیقه‌ نقش کمرنگی در ترکیب کت‌ و شلوار دارد.

  • کتانی یا کفش رسمی

انتخاب کفش رسمی یا کتانی تا حد زیادی به دمپای شلوار بستگی دارد. شلوار دمپا جذب، گزینه مناسبی برای ترکیب با کتانی است. اگر از کتانی استفاده می‌کنید، استفاده از کمربند را فراموش کنید.

اکسسوری‌های همراه با کت و شلوار!

کمربند و ساعت، دو اکسسوری پرطرفدار برای ترکیب با کت‌وشلوار است. اگر به فکر پوشیدن کت‌وشلوار با کتانی هستید، دستبند و عینک را جایگزین کمربند کنید؛ البته در این استایل، انتخاب ساعت‌های هوشمند و دیجیتال می‌تواند گزینه ایده‌آل و جذابی باشد.

بدون شک مهمترین خبر دنیای مد و پوشاک در سال ۲۰۲۱ معرفی کت‌وشلوار به‌عنوان ترند لباس مردانه امسال بوده که طرفداران این استایل جذاب را خوشحال کرده است.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و فشنبا ست پیراهن و شلوار مردانه بدرخشید” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…