با عجیب‌ترین هتل‌های دنیا آشنا شوید

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زمانه تغییر کرده و هتل‌ها متناسب با این تغییرات، شکل متفاوتی به خود گرفته‌اند. امروزه بیشتر هتل‌ها در سراسر دنیا در حال رقابت هستند تا جالب‌ترین و عجیب‌ترین محل اقامت را به مسافران هدیه دهند.
عجیب ترین هتل های دنیا

مسافران در سراسر جهان دوست دارند مکان‌های منحصربه‌فرد و متفاوت را کشف کنند و از عجیب ترین هتل های دنیا بازدید کنند. در این مطلب از مجله دلتا لیستی از این هتل‌ها را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

لیست عجیب ترین هتل های دنیا

عجیب ترین هتل های دنیا

عجیب ترین هتل های دنیا، مکان‌هایی شگفت‌انگیز و غیرمعمول هستند که گردشگران مختلف دنیا برای اقامت در آن‌ها سر و دست می‌شکنند.

۱-هتل جامبو استی، هواپیمای از کار افتاده

همه ما آرزو داریم که بتوانیم در صندلی‌های درجه یک هواپیما بنشینیم و از امکانات این سبک پرواز استفاده کنیم. هتل جامبو استی در سوئد تلاش کرده است تا مسافران را به این فانتزی نزدیک کند، البته روی زمین! جامبو استی یکی از عجیب ترین هتل های دنیا است که فقط ۱۰ دقیقه تا فرودگاه استکهلم فاصله دارد. زمانی که این هواپیما از رده خارج شد، مسئولان هواپیمایی تصمیم گرفتند تا این غول آهنی را با طراحی جدید به یک هتل متفاوت تبدیل کنند.
هتل جامبو استی از عجیب هتل های دنیا

۲-سانتوس اکسپرس لاج، قطار آفریقای جنوبی

به نظر می‌رسد مسافران برای استراحت در وسایل حمل و نقل علاقه زیادی از خود نشان می‌دهند. البته که هتلداران هم از این چالش استقبال کرده‌اند و در کنار هواپیماهای از کار افتاده، به سراغ قطارهای مسافرتی رفته‌اند! هتل سانتوس اکسپرس لاج یک قطار قدیمی است که تنها ۳۰ متر با ساحل اقیانوس هند فاصله دارد. این هتل در مسیر باغ‌های آفریقای جنوبی قرار گرفته است. اگر در زمان مناسب در این هتل باشید، می توانید از شیشه قطار، نهنگ‌ها و دلفین‌ها را ببینید که مشغول شنا کردن هستند.
سانتوس اکسپرس لاج از عجیب هتل های دنیا

۳-جیل هتل لونگرابن، زندان سوئیس از عجیب ترین هتل های دنیا

همانطور که از نامش پیداست، این هتل پیش از آنکه به اقامتگاهی اقتصادی تبدیل شود، زندانی برای تبهکاران قدیمی بود. پس از ۱۰۰ سال اقامت گناهکاران و بزهکاران شهر، لونگرابن اکنون به هتلی جالب و منحصربه‌فرد برای علاقه‌مندان به تاریخ تبدیل شده است.
جیل هتل لونگرابن از عجیب هتل های دنیا

۴-اقامتگاه فاکس کپنهاگن، هتل نقاشی‌ها

هتل فاکس، ترکیبی از هنر و مدرنیته است. دیوارهای این اقامتگاه با نقاشی‌های متفاوت و رنگ‌های متنوع، علاقه‌مندان هنر را به خود مجذوب خواهد کرد. هر اتاق این هتل، شاهکاری کوچک از طراحی معاصر است. این اتاق‌ها خلاقیتی بی‌نظیر هستند که توسط هنرمندان قرن ۲۱ به وجود آمده‌اند. این هنرمندان خالق سبک‌های کم نظیر نقاشی و تایپوگرافی هستند. ترکیبی از هنر خیابانی، نقاشی دیواری و مینیمالیسم به این هتل جلوه متفاوتی داده است.
اقامتگاه فاکس کپنهاگن از عجیب هتل های دنیا

Krakenes Fy-5 ، فانوس دریایی نروژی از عجیب ترین هتل های دنیا

می‌توانید چند شب بی‌نظیر را در یکی از خوش آب‌و‌هواترین مناطق دنیا بگذرانید. نمک پخش شده در هوا را احساس کنید و با حرکت امواج، انرژی بگیرید. آنقدر خوش‌شانس خواهید بود که زیباترین طلوع و غروب را در آن سوی اقیانوس تماشا کنید. این تجربه‌ها در هتل کراکنس نروژ دست‌یافتنی است. اقامتگاهی با ۵ اتاق که با سکوت و خلوتی‌اش شناخته می‌شود.
فانوس دریایی نروژی از عجیب هتل های دنیا
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های جهانگردی، سفر به نروژ از شما یک انسان مهربان‌تر می‌سازد! را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۱۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۰:۰۸ ق٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

    • زهرا توانا

      ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۲ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۴۵ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۵۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…