با این رنگ‌ها دکوراسیون نشیمن را متحول کنید!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای اتاق نشیمن به شدت به فضایی که شما می­‌خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. این فضا می‌تواند شامل محیطی شاد، آرام، صمیمی یا اتاقی پر زرق و برق و الهام‌بخش باشد.
رنگ های مناسب دکوراسیون نشیمن

رنگ خانه به ویژه اتاق نشیمن، شخصیت و سلیقه شما را آشکار می‌کند و از طرف دیگر بر روحیه شما تاثیر می‌گذارد. از رنگ‌های سنتی مانند قرمز و لاکی و طیف کرمی‌ها تا رنگ‌های مدرن روشن، خاکی‌ها و طوسی‌ها، گزینه‌های زیادی برای اتاق نشیمن شما وجود دارد. اما مهم است که بدانید رنگی را که انتخاب می کنید، چطور باید با مبلمان و دیگر وسایل هماهنگ کنید تا هارمونی داشته باشند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی رنگ های مناسب دکوراسیون نشیمن پرداخته می‌شود.

بنفش، رویایی وزین

لاوندر، یاسی و یا رنگ بنفش یک رنگ آرامش‌بخش و ایده‌آل برای اتاق نشیمن است. ترکیب رنگ بنفش با سایه‌هایی از خاکستری، یاسی و سفید، فضای دلنشینی را برای شما ایجاد می‌کند. برای داشتن یک دکوراسیون مدرن عناصر طلایی را در کنار رنگ بنفش فراموش نکنید و به فضای اتاق اضافه کنید.

رنگ‌های طبیعت، آرامش بخش

اتاق نشیمنی که در تصویر زیر مشاهده می کنید با الهام از طبیعت و با استفاده از ترکیب رنگ‌های خاکی و دیگر رنگ‌های یادآور زمین، طراحی شده است. اگر شما هم به دنبال یک فضای راحت و آرامش‌بخش مانند این اتاق نشیمن در تصویر زیر هستید، از رنگ‌های خنثی برای دیوارها و مبلمان استفاده کنید. با کمک کوسن‌هایی با رنگ‌های گرم و متنوع فضای اتاق نشیمن را پر انرژی کنید. برای جان بخشیدن به این رنگ‌آمیزی، اضافه کردن گل‌ها را فراموش نکنید.

رنگ ها دکوراسیون نشیمن

سرد و تیره، رازآمیز و جدی

هنگام برنامه‌ریزی برای رنگ های مناسب دکوراسیون نشیمن خود تمامی فضاها را در نظر بگیرید و یا حتی یک سانتی متر را از نظر دور نکنید. به عنوان مثال سقف را از قلم نیندازید. اگر سقف اتاق نشیمن را به رنگ تیره رنگ‌آمیزی کرده‌اید، سبب می‎‌شود مبلمان با رنگ روشن حسابی به چشم بیاید. برای جلوگیری از کوچکتر دیده شدن اتاق، اضافه کردن عناصری به رنگ سفید همانند صندلی‌ها، پرده‌ها و عناصر تزیینی را فراموش نکنید.

طیف رنگ های گرم‌، صمیمی

برای داشتن یک اتاق نشیمن راحت، دلنشین، گرم و دنج رنگ‌های زرشکی و قهوه‌ای را با هم ترکیب کنید. اگر شومینه دارید، مبلمان خود را در اطراف آن قرار دهید تا حس گرما و دنج بودن را در فضا تشدید کنید.

رنگ ها دکوراسیون نشیمن

رنگ های پاستلی‌، ساده و خودمانی

اگر اتاقی ساده و لطیف می‌خواهید، رنگ‌های پاستلی را بکار ببرید. این اتاق با رنگ صورتی رنگ آمیزی شده و طراح با اضافه کردن رنگ‌های طوسی و سفید در فضا تعادل را برقرار کرده است.

رنگ ها دکوراسیون نشیمن

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترفندهایی برای دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۵۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…