با این رنگ‌ها اتاق‌های کم نور خود را روشنایی ببخشید

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همه ما دوست داریم هر روز انوار طلایی رنگ خورشید، نه فقط مبلمان و فضای منزل، بلکه روح و روان ما را نوازش دهد! به همین منظور اغلب به دنبال خانه‌های جنوبی و آفتاب‌گیر هستیم.
رنگ مناسب اتاق های کم نور

انتخاب رنگ مناسب اتاق های کم نور موضوع مهمی است که فرقی در بزرگ و کوچک بودن خانه ندارد. هر خانه‌ای هرچند هم بزرگ، اگر یکی از اتاق‌هایش کم نور باشد، دلگیر و گرفته به نظر می‌رسد. مجله اینترنتی دلتا چند پیشنهاد عالی برای رنگ دیوار این اتاق‌ها به شما ارائه خواهد کرد.

چه رنگ‌هایی می‌توانند رنگ مناسب اتاق های کم نور باشند؟

وقتی صحبت از انتخاب رنگ مناسب اتاق های کم نور می‌شود، مهم است رنگ‌هایی را انتخاب کنید که می‌توانند به افزایش روشنایی و ایجاد فضایی گرم و در عین حال دلچسب کمک کنند. در اینجا ما چند رنگ پیشنهادی برای شما داریم.

روشنایی اتاق

رنگ‌های پاستلی

رنگ‌های پاستلی می‌توانند در لیست رنگ مناسب اتاق های کم نور قرار بگیرند. این رنگ‌ها جذابیت ویژه‌ای دارند و در عین کمرنگ بودن، حس شادابی و سرزندگی را برای فضای اتاق شما به ارمغان می‌‌آورند.
به رنگ‌هایی مانند کاراملی روشن، صورتی روشن، آبی روشن، هلویی، نعنایی روشن، بنفش روشن، موزی و… رنگ‌های پاستلی گویند. این رنگ‌ها تناژ رنگ‌های واقعی را دارند اما بسیار روشن و نزدیک به رنگ‌های خنثی یعنی خاکستری، مشکی و سفید هستند.

زرد ملایم

زرد ملایم رنگی شاداب و یادآور تابش اشعه‌های خورشید است. برای انتخاب رنگ مناسب اتاق های کم نور قطعا رنگ زرد که تلالو اشعه‌های خورشید را به ذهن می‌‌آورد، می‌توانید بهترین گزینه باشد. این رنگ  اتاق کم نور را روشن‌تر می‌کند، حس گرما و دلپذیری خاصی را به اتاق اضافه می‌کند و فضای دوستانه‌تری را به نمایش می‌گذارد.

زرد ملایم

رنگ بنفش روشن

از دیرباز رنگ بنفش جزء رنگ‌های گران و سلطنتی بوده است. رنگدانه‌های این رنگ به سختی یافت می‌شدند و تنها طبقه اشراف می‌توانستند آن‌ را تهیه کنند. این رنگ با درجه‌های ملایم و لطیف خود می‌تواند روشنی بخش اتاق‌های کم نور باشد. ترکیب رنگ بنفش با طلایی یکی از زیباترین ترکیبات رنگی دنیاست. استفاده از این رنگ را فراموش نکنید.

رنگ خاکستری روشن

خاکستری رنگ زمین است. انسان را یاد مادر زمین و طبیعت می‌اندازد. از طرفی این یک رنگ خنثی است که با تمامی رنگ‌های دیگر به راحتی هماهنگ شده و ست می‌شود. از این رنگ می‌توانید برای وسایلی که در اتاق کم نور می‌چینید مانند تخت، مبل، کمد، فرش و … استفاده کنید.

رنگ های پاستلی

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این روتختی اتاق‌خواب خود را به کاخ سلطنتی تبدیل کنید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۷:۱۰ ب٫ظ

    خداروشکر رنگهای شیک‌و‌زیبا به بازار اومد قبلا کرم بودوسبزوابی خ هنرمیکردن یک خط قهوه ای بینش مینداخت

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۴۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…