توصیه‌های رنگی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بسیاری از افراد زمانی که قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه را دارند، نمی‌دانند که کار خود را از کجا شروع کنند. اغلب تغییر لوازم آشپزخانه، اولین ایده ای است که به ذهن بیشتر افراد خطور می‌کند.
ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه

بهترین روش برای تغییر در حس و حال و فضای آشپزخانه‌هایی که دکوراسیون داخلی آن‌ها با رنگ خنثی و سفید است، تغییر در ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه است. تنها کافی است با کمی خلاقیت و ایده‌هایی کوچک در بخش هایی خاص، از رنگ‌هایی کاملا متفاوت استفاده کنید. ممکن است قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه را داشته باشید. شاید بخواهید یک یا دو رنگ خاص در فضای داخلی آشپزخانه اضافه کنید. پس با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

انتخاب رنگ خاص برای درب کابینت آشپزخانه

ترکیب دو رنگ خاص با هارمونی مشابه یا متفاوت در طراحی کابینت، یکی از انتخاب‌های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن است. می‌توانید برای تغییر در ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه، از دو رنگ در طرح کابینت استفاده کنید. از رنگ مکمل تنها برای تعداد اندکی از کابینت‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال برای کابینت‌های بالایی، کابینت‌های زمینی یا کابینت جزیره آشپزخانه این رنگ را بکار بگیرید.

رنگ دکوراسیون آشپزخانه

ممکن است تمایلی به طراحی کابینت جدید یا نوسازی آن‌ها نداشته باشید. پس می‌توانید تنها با رنگ‌آمیزی جدید درب‌ها، تغییر در ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه را پیاده سازی کنید. انتخاب رنگ آبی دریایی، نارنجی و دیگر رنگ‌های خاص می‌تواند گزینه مناسبی برای ایجاد تغییرات چشمگیر باشد.

اگر فکر می کنید که خیلی زود از کابینت رنگی خسته می شوید می توانید از مصالح طبیعی در رنگ‌های مختلف برای ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید. به طور مثال ترکیب طراحی کابینت آشپزخانه چوبی با ام دی اف می‌تواند علاوه بر تنوع رنگی، انتخابی ایده آل باشد.

استفاده از کاغذ دیواری در آشپزخانه

بیشتر افراد اغلب برای تزئین دیوار در آشپزخانه، به دنبال انتخاب از میان انواع بین کابینتی، کاشی، سرامیک یا رنگ آمیزی آن هستند. اما انتخاب کاغذ دیواری علاوه بر ایجاد تنوع می‌تواند تغییری در ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کند. از کاغذ دیواری‌های ضد آب در بخش‌هایی مانند قسمت پشتی سینک ظرفشویی استفاده کنید.

تغییر رنگ آشپزخانه

رنگ آمیزی دیوار آشپزخانه

در این تصویر با رنگ آمیزی دیوار پشتی که هیچ کابینتی روی آن نصب نشده است، تغییر در ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه با کابینت های سفید و فضایی خنثی را می‌بینیم.

رنگ آمیزی دیوار آشپزخانه

در دکوراسیون آشپزخانه اصولا کابینت‌های پایینی تا حد زیادی دیوار را می‌پوشانند. بهتر است دیوارهایی که کابینت‌های بالایی روی آن‌ها نصب نشده است را برای رنگ آمیزی انتخاب کنید. زیرا رنگ آمیزی فضای بین دو کابینت بالایی و زمینی، شکلی بین کابینتی به خود می گیرد. به دلیل کم بودن این فضا برای رنگ آمیزی می‌توانید از رنگ های خیلی تیره، مات یا حتی براق استفاده کنید.

استفاده از کوسن های رنگی

ممکن است از میز و صندلی ناهارخوری در فضای داخلی آشپزخانه استفاده کنید. با استفاده از کوسن‌های رنگی یا طرح‌دار، می‎‌توانید تغییراتی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنید. این روش برای افرادی مناسب است که از تغییر در رنگ آمیزی دیوار یا طراحی کابینت آشپزخانه مطمئن نیستند. با استفاده از انواع کوسن ها رنگ های متفاوتی را در فضای آشپزخانه داشته باشید.

استفاده از کوسن های رنگی در آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب ایده های جذاب برای ورودی خانه را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…